facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 11. 4. 2013

Konference Marketing Live představí trendy v komunikaci se zákazníky

konference.jpgSetkání odborníků z oblasti marketingu a PR s názvem Marketing Live 2013 se uskuteční 24. dubna v bratislavském hotelu NH Gate One. Hlavními tématy konference budou zlepšování on-line komunikace se zákazníky, nové přístupy v rámci marketingových strategií a klíčové trendy sociálních médií.

Na konferenci vystoupí například Milan Formánek, digital manager Red Bull, který prozradí jak vytvořit zajímavý brandovaný obsah a jak s ním pracovat. Marek Kopča, direct sales director v Union pojišťovně, poskytne účastníkům cenné informace o tom, jak vydělat skrze mobilní aplikaci, jaké jsou zde příležitosti a omezení, a podělí se o svůj pohled na to, který marketing funguje a naopak. Na otázku „Do kdy budou lidé ochotni kupovat slevy?“ odpoví svojí přednáškou Matúš Klčko, on-line marketing manager serveru ZlavaDna.sk. Úspěšný projekt kucharky.sk představí Peter Červinka, head of commerce department ve společnosti Ringier Axel Springer Slovakia.

Tématem panelové diskuse budou blogy, diskusní fóra, sociální média, žurnalistická etika – moderování či cenzura.

Více informací o programu, přednášejících a možnostech registrace najdete na stránkách www.informslovakia.sk. Pořadatelem akce je In Form Slovakia.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.