facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 15. 5. 2014

Konference E-commerce forum představí trendy v online prodeji a retailu

Jak úspěšně prodávat online? Právě na tuto otázku se zaměří 7. ročník konference E-commerce forum, která se uskuteční 28. a 29. května v brněnském hotelu Atlantis. Letos poprvé se účastníci setkání budou moci vedle přednášek zúčastnit také workshopů pod vedením zkušených mentorů.



Jako klíčoví řečníci E-commerce fora vystoupí Gertin Schraa z nizozemské centrály Philipsu, Darko Butina, který byl donedávna ředitelem největšího slovinského eshopu Mimovrste, a Jitka Dvořáková, generální ředitelka CZC.cz. Dále se můžete těšit na Ivana Petrůva, ředitele Brašnářství Tlustý, novinky z Googlu od Františka Štrupla nebo panelovou diskusi na téma Moderní platební metody na internetu.

 

Organizátoři letos poprvé uvedou nový koncept konference s názvem „Pracovní dílny“. Bude se jednat o sérii workshopů pod vedením zkušených mentorů. Účastníkům akce předá své zkušenosti Ondřej Vaňha (obchodní ředitel DPD), Kamil Demuth (marketingový ředitel CZC.cz), Adam Zbiejczuk (blázen do sociálních sítí, KII), Tomáš Jindříšek (šéf Dark Side), Jiří Hlavenka (investor, Fayn Telecommunication), Eva Vašková a Helena Plívová (vůdčí duše Ženy s.r.o.), Vít Horký (ředitel Brand Embassy), Jan Penkala (šéf Acomware), Pavel Doležal (známý vizionář a investor, Netmail), Jan Matoušek (majitel Datamind) nebo Tomáš Braverman (ředitel Heureka CZ a SK).

 

Akce klade důraz na networking, který bude spojený s večerním grilováním, opékáním buřtů, pitím moravského vína, cimbálovou muzikou a dalším zpestřením.

 

Konference je určena marketérům, řídícím manažerům, majitelům eshopů a frančíz, stratégům značek a všem, co se chtějí více ponořit do světa e-commerce. Speciálně zveme retailové hráče!

 

Potřebné informace, včetně podrobného programu a registračního poplatku, najdou zájemci na www.ecommerceforum.cz. Akci pořádá společnost Dark Side.

 

foto: archiv Dark Side


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.