Aktuality -> IT společnost - 15. 5. 2014

Konference E-commerce forum představí trendy v online prodeji a retailu

Jak úspěšně prodávat online? Právě na tuto otázku se zaměří 7. ročník konference E-commerce forum, která se uskuteční 28. a 29. května v brněnském hotelu Atlantis. Letos poprvé se účastníci setkání budou moci vedle přednášek zúčastnit také workshopů pod vedením zkušených mentorů.



Jako klíčoví řečníci E-commerce fora vystoupí Gertin Schraa z nizozemské centrály Philipsu, Darko Butina, který byl donedávna ředitelem největšího slovinského eshopu Mimovrste, a Jitka Dvořáková, generální ředitelka CZC.cz. Dále se můžete těšit na Ivana Petrůva, ředitele Brašnářství Tlustý, novinky z Googlu od Františka Štrupla nebo panelovou diskusi na téma Moderní platební metody na internetu.

 

Organizátoři letos poprvé uvedou nový koncept konference s názvem „Pracovní dílny“. Bude se jednat o sérii workshopů pod vedením zkušených mentorů. Účastníkům akce předá své zkušenosti Ondřej Vaňha (obchodní ředitel DPD), Kamil Demuth (marketingový ředitel CZC.cz), Adam Zbiejczuk (blázen do sociálních sítí, KII), Tomáš Jindříšek (šéf Dark Side), Jiří Hlavenka (investor, Fayn Telecommunication), Eva Vašková a Helena Plívová (vůdčí duše Ženy s.r.o.), Vít Horký (ředitel Brand Embassy), Jan Penkala (šéf Acomware), Pavel Doležal (známý vizionář a investor, Netmail), Jan Matoušek (majitel Datamind) nebo Tomáš Braverman (ředitel Heureka CZ a SK).

 

Akce klade důraz na networking, který bude spojený s večerním grilováním, opékáním buřtů, pitím moravského vína, cimbálovou muzikou a dalším zpestřením.

 

Konference je určena marketérům, řídícím manažerům, majitelům eshopů a frančíz, stratégům značek a všem, co se chtějí více ponořit do světa e-commerce. Speciálně zveme retailové hráče!

 

Potřebné informace, včetně podrobného programu a registračního poplatku, najdou zájemci na www.ecommerceforum.cz. Akci pořádá společnost Dark Side.

 

foto: archiv Dark Side


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.