- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (35)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (45)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Konference Data Restart ukáže, kam směřuje datová analytika
Konference Data Restart, která je aktuálně největší offline konferencí o datech v České republice, se bude konat 3. listopadu v multifunkčním centru Dlabačov v Praze. Konference, která se zaměřuje na webovou i ne-webovou analytiku, data science a business inteligence, je určená pro provozovatele webů, majitele e-shopů, marketingové manažery, analytiky, online marketéry, agenturní i freelance konzultanty. Přednášky ocení jak méně zkušení specialisté, tak i analytičtí guru.


Při sestavování programu Data Restartu 2022 si pořadatelé z digitální agentury Taste položili klíčovou otázku, kam směřuje datová analytika a jak bude asi vypadat v příštích pěti letech. Průvodcem konference bude moderátor Michael Koch, který se věnuje digitálnímu a politickému marketingu očima projektového managementu. V agentuře Taste zastává pozici Head of Business a spoluzakládal server Digichef.
Letošní program začne v 9 hodin a objeví se v něm řečníci, kteří nesou zvučná jména v oblasti datového modelování a kteří připravili řadu aktuálních témat:
- Kde jsme teď a kde budeme za dva roky, shrne ve své keynote Honza Tichý.
- Pavel Jašek z české pobočky Googlu bude mluvit o tom, jak se řídí marketing s nedokonalými daty.
- Propad dat? Řešíme. Intenzivně. Radek Kupr představí Consent Rate, nástroj, který digitálním agenturám usnadňuje život.
- Jak spojit IT a byznys do datových produktů, ukáže Tomáš Bouma z DataSentics.
- O tom, že se PPC-čkařům změní cílení kampaní, není pochyb. Jak na výkonnostní kampaně v období cookie apokalypsy shrne David Janoušek.
- Dotýká se ztráta dat i velkých mediálních domů? Dotýká se nás čtenářů? Problematiku poodhalí přednáška Davida Voráčka z Economie.
- Společný projekt Seznam.cz a CPEx o Czech Ad ID představí Dominik Kosorin a Lukáš Šmol.
- Marina Mchedlishvili se zaměřuje na aktuální téma, jak budovat silné datové strategie v době po zavedení cookies. Připravila tipy, jak uspět v budoucnosti, kde budou existovat pouze údaje se souhlasem, nebo žádné údaje.
Více na stránkách: https://www.datarestart.cz/
Kontakt na organizátory: Ondřej Lučan (academy@taste.cz)
Atmosféra předchozích ročníků konference:
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Formulář pro přidání akce
23.9. | IT konference: Arrow Forum 2025 |
24.9. | Webinář: Platforma 3DEXPERIENCE jako páteř digitální... |
29.9. | The Massive IoT Conference |
1.10. | Odborná roadshow: Vaše cesta k digitalizaci |