- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Konference Data Restart ukáže, kam směřuje datová analytika
Konference Data Restart, která je aktuálně největší offline konferencí o datech v České republice, se bude konat 3. listopadu v multifunkčním centru Dlabačov v Praze. Konference, která se zaměřuje na webovou i ne-webovou analytiku, data science a business inteligence, je určená pro provozovatele webů, majitele e-shopů, marketingové manažery, analytiky, online marketéry, agenturní i freelance konzultanty. Přednášky ocení jak méně zkušení specialisté, tak i analytičtí guru.


Při sestavování programu Data Restartu 2022 si pořadatelé z digitální agentury Taste položili klíčovou otázku, kam směřuje datová analytika a jak bude asi vypadat v příštích pěti letech. Průvodcem konference bude moderátor Michael Koch, který se věnuje digitálnímu a politickému marketingu očima projektového managementu. V agentuře Taste zastává pozici Head of Business a spoluzakládal server Digichef.
Letošní program začne v 9 hodin a objeví se v něm řečníci, kteří nesou zvučná jména v oblasti datového modelování a kteří připravili řadu aktuálních témat:
- Kde jsme teď a kde budeme za dva roky, shrne ve své keynote Honza Tichý.
- Pavel Jašek z české pobočky Googlu bude mluvit o tom, jak se řídí marketing s nedokonalými daty.
- Propad dat? Řešíme. Intenzivně. Radek Kupr představí Consent Rate, nástroj, který digitálním agenturám usnadňuje život.
- Jak spojit IT a byznys do datových produktů, ukáže Tomáš Bouma z DataSentics.
- O tom, že se PPC-čkařům změní cílení kampaní, není pochyb. Jak na výkonnostní kampaně v období cookie apokalypsy shrne David Janoušek.
- Dotýká se ztráta dat i velkých mediálních domů? Dotýká se nás čtenářů? Problematiku poodhalí přednáška Davida Voráčka z Economie.
- Společný projekt Seznam.cz a CPEx o Czech Ad ID představí Dominik Kosorin a Lukáš Šmol.
- Marina Mchedlishvili se zaměřuje na aktuální téma, jak budovat silné datové strategie v době po zavedení cookies. Připravila tipy, jak uspět v budoucnosti, kde budou existovat pouze údaje se souhlasem, nebo žádné údaje.
Více na stránkách: https://www.datarestart.cz/
Kontakt na organizátory: Ondřej Lučan (academy@taste.cz)
Atmosféra předchozích ročníků konference:
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |