Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 9. 2013

Komunikační systém Aastra 400 pro SMB

Aastra představuje novou verzi komunikačního systému Aastra 400 verze 3.0. Aastra 400 byla vyvinuta pro malé a středně velké (SMB) podniky za účelem lepší interní komunikace, interakce se zákazníky a rychlejší reakce pracovníků, ať již jsou na pracovišti nebo mimo něj. Verze 3.0 přichází s jednodušším procesem nasazení. Například k jednomu komunikačnímu serveru může být přiřazeno najednou až 50 pracovníků. Aastra také vytvořila speciální samoobslužný portál umožňující zaměstnancům spravovat nastavení svých telefonních zařízení vlastními silami – typicky změnu hlasové zprávy, nastavení přítomnosti či přesměrování hovorů.



Aastra 400 přichází s novými funkcemi, které volajícímu automaticky poskytnou informace v souvislosti s nedostupností konkrétní osoby. Hlasové záznamy mohou být nyní propojeny s kalendářem Microsoft Outlook.

 

Díky schopnostem síťování v prostředí distribuovaných kanceláří byla nejnovější verze Aastra 400 doplněna o funkci duálního přihlášení v podobě jednoduché, zálohovací funkcionality pro SIP telefony Aastra 6700i. V případě, že dojde k výpadku sítě, lze v rámci stejné sítě využít jakéhokoliv jiného serveru Aastra 400 k záložnímu přihlášení SIP telefonů Aastra 6700i.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.