facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 9. 2013

Komunikační systém Aastra 400 pro SMB

Aastra představuje novou verzi komunikačního systému Aastra 400 verze 3.0. Aastra 400 byla vyvinuta pro malé a středně velké (SMB) podniky za účelem lepší interní komunikace, interakce se zákazníky a rychlejší reakce pracovníků, ať již jsou na pracovišti nebo mimo něj. Verze 3.0 přichází s jednodušším procesem nasazení. Například k jednomu komunikačnímu serveru může být přiřazeno najednou až 50 pracovníků. Aastra také vytvořila speciální samoobslužný portál umožňující zaměstnancům spravovat nastavení svých telefonních zařízení vlastními silami – typicky změnu hlasové zprávy, nastavení přítomnosti či přesměrování hovorů.



Aastra 400 přichází s novými funkcemi, které volajícímu automaticky poskytnou informace v souvislosti s nedostupností konkrétní osoby. Hlasové záznamy mohou být nyní propojeny s kalendářem Microsoft Outlook.

 

Díky schopnostem síťování v prostředí distribuovaných kanceláří byla nejnovější verze Aastra 400 doplněna o funkci duálního přihlášení v podobě jednoduché, zálohovací funkcionality pro SIP telefony Aastra 6700i. V případě, že dojde k výpadku sítě, lze v rámci stejné sítě využít jakéhokoliv jiného serveru Aastra 400 k záložnímu přihlášení SIP telefonů Aastra 6700i.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.