facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 9. 2013

Komunikační systém Aastra 400 pro SMB

Aastra představuje novou verzi komunikačního systému Aastra 400 verze 3.0. Aastra 400 byla vyvinuta pro malé a středně velké (SMB) podniky za účelem lepší interní komunikace, interakce se zákazníky a rychlejší reakce pracovníků, ať již jsou na pracovišti nebo mimo něj. Verze 3.0 přichází s jednodušším procesem nasazení. Například k jednomu komunikačnímu serveru může být přiřazeno najednou až 50 pracovníků. Aastra také vytvořila speciální samoobslužný portál umožňující zaměstnancům spravovat nastavení svých telefonních zařízení vlastními silami – typicky změnu hlasové zprávy, nastavení přítomnosti či přesměrování hovorů.



Aastra 400 přichází s novými funkcemi, které volajícímu automaticky poskytnou informace v souvislosti s nedostupností konkrétní osoby. Hlasové záznamy mohou být nyní propojeny s kalendářem Microsoft Outlook.

 

Díky schopnostem síťování v prostředí distribuovaných kanceláří byla nejnovější verze Aastra 400 doplněna o funkci duálního přihlášení v podobě jednoduché, zálohovací funkcionality pro SIP telefony Aastra 6700i. V případě, že dojde k výpadku sítě, lze v rámci stejné sítě využít jakéhokoliv jiného serveru Aastra 400 k záložnímu přihlášení SIP telefonů Aastra 6700i.


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.