Aktuality -> Komunikace a sítě - 22. 10. 2007

Kompletní komunikační řešení BiCS

Alcatel_Lucent_bics_743.jpgSpolečnost Alcatel-Lucent začala v Evropě nabízet kompletní integrované komunikační řešení pro střední podniky o velikosti od sta do pěti set zaměstnanců. Systém BiCS - Business integrated Communication Solution – obsahuje kompletní sadu komunikačních služeb, je jednoduše rozšiřitelný a pružně reaguje na potřeby podniků střední velikosti a jejich růst, aniž by přitom potřeboval posilovat hardware. Řešení BiCS integruje do jednoho serveru tyto produkty: systém IP telefonie Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise IP telephony, Call Centrum Alcatel-Lucent OmniTouch Contact Center standard edition, systém pro sjednocenou komunikaci Alcatel-Lucent My Instant Communicator Unified Communications, nástroj pro integraci aplikací třetích stran do systémů Alcatel-Lucent XML APIs a řídící systém Alcatel-Lucent OmniVista 4760.

 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.