Aktuality -> Komunikace a sítě - 22. 10. 2007

Kompletní komunikační řešení BiCS

Alcatel_Lucent_bics_743.jpgSpolečnost Alcatel-Lucent začala v Evropě nabízet kompletní integrované komunikační řešení pro střední podniky o velikosti od sta do pěti set zaměstnanců. Systém BiCS - Business integrated Communication Solution – obsahuje kompletní sadu komunikačních služeb, je jednoduše rozšiřitelný a pružně reaguje na potřeby podniků střední velikosti a jejich růst, aniž by přitom potřeboval posilovat hardware. Řešení BiCS integruje do jednoho serveru tyto produkty: systém IP telefonie Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise IP telephony, Call Centrum Alcatel-Lucent OmniTouch Contact Center standard edition, systém pro sjednocenou komunikaci Alcatel-Lucent My Instant Communicator Unified Communications, nástroj pro integraci aplikací třetích stran do systémů Alcatel-Lucent XML APIs a řídící systém Alcatel-Lucent OmniVista 4760.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?