Aktuality -> IT Business - 22. 9. 2011

Kompetenční centrum pro IT Security řešení

Společnost COMGUARD ICT za podpory hlavního partnera společnosti McAfee otevřela v Brně Kompetenční centrum, které je zaměřené na testování, prezentace a návrhy konkrétních řešení v oblasti IT bezpečnosti. Partneři a koncoví zákazníci z řad podniků a státních institucí mají možnost si otestovat plné portfolio produktů McAfee, a to v nasimulovaném reálném provozu. Kompetenční centrum vzniklo za podpory Operačního programu podpory a inovace a bylo otevřeno v červenci 2011. Cílem Kompetenčního centra je informovat zákazníky o nových bezpečnostních rizicích a dalším vývoji, seznámit je s novými bezpečnostními technologiemi, pomoci jim rychleji na ně reagovat a nastavit jejich řešení i s ohledem na normativní požadavky. Zpětná vazba od zákazníků, a využití jejich zkušeností, umožňuje rozvíjet a připravit řešení ušitá přímo na míru konkrétním potřebám každého zákazníka.



V kompetenčním centru je možné nasimulovat reálný provoz určitého prostředí a tím otestovat funkčnost navrhovaného řešení ještě před jeho implementací v praxi. Experti centra také dokážou navrhnout komplexní nové bezpečnostní řešení nebo nová bezpečnostní opatření založené na produktech McAfee a dalších předních světových výrobců, nebo lokalizovat světové technologie pro tuzemské jazykové, legislativní či technické podmínky. Expertní tým rovněž spolupracuje s dalšími českými výzkumnými pracovišti a podniky.

 

Součástí centra v druhé etapě bude i velkokapacitní výzkumná laboratoř pro testování a simulace ICT řešení, místnosti pro individuální konzultace a přednáškové a výukové místnosti s kapacitou až 240 školicích míst, včetně prostor pro videokonference. Základem síťové infrastruktury jsou technologie Cisco, aplikační vrstva je založena na produktech společnosti Microsoft a virtualizační prostředí zajišťuje VMware.

 

Vedle kompletního portfolia produktů společnosti McAfee centrum nabízí technologie dalších vendorů, především členů McAfee Security Innovation Alliance (SIA).


 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.