Aktuality -> IT Business - 18. 8. 2010

Kompetenční centrum Customer Inteligence

pro region CSEE je v Praze

Společnost SAS představuje vznik nového specifického kompetenčního centra Customer Intelligence (CI) pro region CSEE (střední, jižní a východní Evropa). Kompetenční centrum Customer Intelligence představuje platformu pro sdílení zkušeností v oblasti CI v regionu a soustřeďuje know-how z dosud realizovaných projektů s regionálními klienty. Česká republika realizuje nejvíce prodejů řešení CI a v Praze je tým odborníků, kteří své know-how a best practices mohou sdílet s dalšími kolegy v regionu. Kompetenční centrum CI rovněž nabízí možnost školení pro kolegy ze zahraničních poboček SASu.



 
  

- PR -

Jak digitální transformace proměnila řízení výroby

v jedné z největších strojírenských firem na severní Moravě?


Když se v roce 2019 vedení společnosti OSTROJ a.s. rozhodovalo o modernizaci svého podnikových informačního systému, šlo o krok, který měl dalekosáhlý dopad. Firma s více než sedmdesátiletou tradicí patří mezi klíčové výrobce důlních strojů, dopravníkových systémů, speciálních bednění a dalších komplexních strojírenských výrobků. Za touto rozmanitostí se však skrývala i výzva – jak efektivně řídit výrobu a logistiku napříč několika divizemi a stovkami zaměstnanců.

  

- PR -

AI s úsudkem

Nová generace umělé inteligence nejen pro finanční svět


Představte si umělou inteligenci, která nejen přesně předpovídá, ale zároveň rozumí tomu, nakolik si svou predikcí může být jistá. Právě tato schopnost odlišuje bayesovskou AI od běžných algoritmů, které často fungují jako sebevědomé „černé skříňky“ bez hlubšího kontextu. Bayesovská AI napodobuje lidský úsudek – průběžně se učí z nových dat, přizpůsobuje své závěry, reflektuje změny prostředí a chápe hranice vlastních znalostí. V oblastech, kde je práce s nejistotou zásadní, představuje tato schopnost výraznou konkurenční výhodu.