facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 11. 7. 2007

Komfortní IP telefon

wellyv3_728.jpgSpolečnost JOYCE ČR uvádí na trh nový produkt WELL YV3 VoIP telefon, řešení pro internetovou telefonii jak pro firemní nasazení tak i pro domácí uživatele. K hlavním výhodám přístroje patří velký grafický podsvícený displej, česká lokalizace displeje i web managementu, atraktivní design a nadstandardní funkce. Není potřeba složitě procházet nepřehlednými a čistě textovými menu a většina nejdůležitějších informací je zobrazena na displeji i ve stand-by režimu. WELL YV3 IP telefon podporuje kromě jiného PoE (Power on Ethernet) – napájení telefonu přímo z ethernet portu - síťový napájecí adaptér je volitelným příslušenstvím. Bezpečnost telefonického rozhovoru je zajištěna podporou SIPv2 a SIPS (šifrovaný přenos hlasu), je možný Instant messaging (krátké textové zprávy).

Funkce ENUM umožňuje volání přímo na další telefon bez nutnosti registrace u VoIP poskytovatele. Využívání služeb více poskytovatelů je umožněno podporou až 3 nezávislých SIP účtů a dvou volacích kanálů. V telefonu nechybí adresář s kapacitou až 100 záznamů, paměť pojme až 20 posledních volaných a 20 příchozích čísel. Funkce QoS (ToS/VLAN) označuje procházející hlasové pakety a pokud i další zařízení v síti technologii QoS podporuje (např. router), jsou tyto pakety upřednostněny před ostatními daty.
Peer-to-peer mód podporuje bezplatnou přímou komunikaci mezi různými IP telefony (např. na pobočkách firmy) bez nutnosti mít účet u některého VoIP operátora, a to i v případě propojení firemních poboček VPN tunelem. Podnikatel či firma tak mohou minimalizovat své telekomunikační náklady. Zobrazení jména volajícího, přesměrování hovorů či podpora konferenčních hovorů je u nových modelů zn. WELL standardem.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.