Aktuality -> IT společnost - 23. 11. 2006

Klientský den Epicor Software

Epicor_Software_647.jpgDne 18. října 2006 proběhla v pražském hotelu DORINT NOVOTEL Don Giovanni další klientská konference, kterou uspořádal Epicor Software společně se svými partnery. Úvodní blok programu byl věnován nejnovějším událostem ve společnosti Epicor, mezi které patří především vybudování centra podpory v Bratislavě, které bude poskytovat mezinárodní konzultační služby, hosting, podporu zákazníkům. Steven Humble, Senior Director/Product Marketing, dále představil budoucí strategii vývoje produků Epicor a zároveň přítomné seznámil s novou verzí IS iScala 2.3. Praktické využití systému iScala předvedla případová studie demonstrující řešení konektivity ve společnosti Zeelandia, možnosti nových modulů pak ukázaly prezentace Requistion Management pro řízení nákupních procesů a iScala CRM 3.0 s novým řešením pro marketing.

Další část programu patřila prezentacím partnerských řešení. Jako první se představila společnost NetDirect. V současné době pracují obě firmy na propojení svých systémů tak, aby společně nabídly zákazníkům kvalitní informační systém rozšířený o úspěšný internetový obchod. Na klientském dni představil NetDirect trio svých základních produktů. ShopCentrik přináší komplexní řešení internetových obchodů, MediaCentrik představuje redakční a publikační systém určený pro prezentaci firem na Internetu a konečně Helpcentrik, ucelený helpdeskový systém pro jakoukoliv společnost. Konferenci uzavřela prezentace partnerské společnosti Lubbock Fine Consulting. Praktické ukázky programových úprav systému iScala vytvořených v Microsoft Visual Basic for Applications (VBA) ukázaly, jak může být iScala snadno upravena a přizpůsobena tak, aby odpovídala konkrétním potřebám a požadavkům uživatelů a usnadnila jejich práci se systémem.

 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.