facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Kerio vydala Kerio Connect 7.1

Nová verze přináší nativní podporu pro BlackBerry

Společnost Kerio oznámila, že vydala novou verzi svého serveru pro komunikaci a spolupráci Kerio Connect 7.1, která přináší vylepšené možnosti spolupráce s mobilními zařízeními. Nejvýznačnější z nich je nový doplněk Kerio Connector for BlackBerry, umožňující synchronizaci Kerio Connect s kterýmkoli mobilním zařízením značky BlackBerry. Standardy otevřené komunikace obsažené v Kerio Connect 7.1 nabízí nové možnosti také pro zákazníky dávající přednost populárnímu zařízení iPhone 4. Synchronizace pomocí protokolů CardDAV a CalDAV umožňuje uživatelům iPhone s iOS 4 bezdrátovou synchronizaci kontaktních a kalendářových dat v Kerio Connect s daty na iPhone.



Kerio Connector for BlackBerry synchronizuje data na serveru BlackBerry Enterprise Server a v produktu Kerio Connect. Správci IT nainstalují Kerio Connector for BlackBerry na svém serveru BlackBerry Enterprise Server nebo BlackBerry Enterprise Server Express. Zákazníci pak získají plnou ovladatelnost svých smartphonů přímo přes BlackBerry Enterprise Server a uživatelé mohou využívat nativní aplikace pro správu pošty, kontaktů a kalendáře dodávané se všemi telefony BlackBerry.

 

Protokol Exchange ActiveSync společnosti Microsoft již Kerio Connect podporuje řadu let a nyní přidává ještě další vysoce žádané vylepšení. Nově umožňuje prohlížení veřejných složek na mobilních zařízeních.

 

Kerio Connect 7.1 je plně kompatibilní s novou verzí aplikace Microsoft Outlook 2010. Integrací výkonného antivirového programu Sophos rovněž posiluje v boji proti virům a škodlivému software.

 

Aby Kerio Connect nabídl co nejširší možnosti zapojení libovolných řešení pro komunikaci a spolupráci, běží na systémech Windows, Linux, Mac OS X, ale může být také plně nasazen do produkčního prostředí ve formě virtuálního zařízení na platformách VMware a Parallels.


 
  

- PR -

Unicorn Systems podpořil Pluxee v přechodu do cloudu

Softwarová firma Unicorn Systems pomohla společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity), která se specializuje na oblast zaměstnaneckých benefitů, s přechodem do cloudu. Důvodem této náročné digitální trans­for­mace byla snaha modernizovat IT infrastrukturu společnosti a zvýšit efektivitu jejího podnikání.

  

- PR -

Signys Logistics: Řízení skladů přes mobilní aplikaci efektivně a online!

Moderní logistika vyžaduje efektivní a spolehlivé řešení pro řízení skladů a sledování zásob. S aplikací Signys Logistics a modu­lem řízených skladů WMS Signys máte na dosah ruky nástroje, které vám umožní zvýšit efektivitu vašich logistických operací a dosáhnout tak co nejvíce optimálního využití zdrojů.