facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Kerio vydala Kerio Connect 7.1

Nová verze přináší nativní podporu pro BlackBerry

Společnost Kerio oznámila, že vydala novou verzi svého serveru pro komunikaci a spolupráci Kerio Connect 7.1, která přináší vylepšené možnosti spolupráce s mobilními zařízeními. Nejvýznačnější z nich je nový doplněk Kerio Connector for BlackBerry, umožňující synchronizaci Kerio Connect s kterýmkoli mobilním zařízením značky BlackBerry. Standardy otevřené komunikace obsažené v Kerio Connect 7.1 nabízí nové možnosti také pro zákazníky dávající přednost populárnímu zařízení iPhone 4. Synchronizace pomocí protokolů CardDAV a CalDAV umožňuje uživatelům iPhone s iOS 4 bezdrátovou synchronizaci kontaktních a kalendářových dat v Kerio Connect s daty na iPhone.



Kerio Connector for BlackBerry synchronizuje data na serveru BlackBerry Enterprise Server a v produktu Kerio Connect. Správci IT nainstalují Kerio Connector for BlackBerry na svém serveru BlackBerry Enterprise Server nebo BlackBerry Enterprise Server Express. Zákazníci pak získají plnou ovladatelnost svých smartphonů přímo přes BlackBerry Enterprise Server a uživatelé mohou využívat nativní aplikace pro správu pošty, kontaktů a kalendáře dodávané se všemi telefony BlackBerry.

 

Protokol Exchange ActiveSync společnosti Microsoft již Kerio Connect podporuje řadu let a nyní přidává ještě další vysoce žádané vylepšení. Nově umožňuje prohlížení veřejných složek na mobilních zařízeních.

 

Kerio Connect 7.1 je plně kompatibilní s novou verzí aplikace Microsoft Outlook 2010. Integrací výkonného antivirového programu Sophos rovněž posiluje v boji proti virům a škodlivému software.

 

Aby Kerio Connect nabídl co nejširší možnosti zapojení libovolných řešení pro komunikaci a spolupráci, běží na systémech Windows, Linux, Mac OS X, ale může být také plně nasazen do produkčního prostředí ve formě virtuálního zařízení na platformách VMware a Parallels.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.