facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 1. 2011

Kerio vstupuje do segmentu IP telefonie

Společnost Kerio Technologies představila svůj nový produkt Kerio Operator, systém pobočkové ústředny pro IP telefonii určený pro malé a středně velké organizace. Hardwarové zařízení (serverový software nainstalovaný na optimalizovaném proprietárním hardwaru) stačí připojit do sítě, což maximálně zjednodušuje integraci produktu Kerio Operator do stávající infrastruktury. Kerio Operator zároveň poskytuje přehledné a intuitivní rozhraní pro správce i koncové uživatele. Díky použití standardního VoIP protokolu je Kerio Operator kompatibilní s libovolným zařízením a poskytovatelem služby SIP. Dokáže také automaticky konfigurovat většinu běžných telefonů.



Kerio Operator je založen na open-source komunikačním serveru Asterisk, který je podporován SIP komunitou. Díky tomu je kompatibilní se všemi hardwarovými i softwarovými IP telefony a umožňuje zákazníkům vybrat si telefony přesně podle jejich potřeb. Automatická konfigurace telefonů Cisco, Linksys a Snom umožňuje připojování nových telefonů bez nutnosti zásahu správce. Pro připojení k veřejné telefonní síti lze využít linky SIP a/nebo linky T1/E1/EuroISDN. Speciální podpora pro více linek do veřejné sítě umožňuje úsporu nákladů a snadnou výměnu stávající telefonní ústředny za Kerio Operator.

 

Díky intuitivnímu uživatelskému rozhraní s funkcí Drag&Drop, kontextovou nápovědou a konfiguračním průvodcem je nastavení produktu Kerio Operator snadné. Webové uživatelské rozhraní MyPhone umožňuje koncovým uživatelům snadný přístup k jejich hlasovým schránkám a nastavení telefonu, aniž by museli být fyzicky přítomni ve své kanceláři.

 

Kerio Operator je k dispozici ve formě softwarového zařízení založeného na speciálním optimalizovaném a zabezpečeném operačním systému, a ve formě virtuálního zařízení pro VMware, které umožňuje okamžité nasazení do virtuální infrastruktury nebo testování produktu na běžném PC. Ve vybraných zemích, a to v České republice, Německu, Velké Británii a Spojených státech, jsou rovněž nabízeny dva modely hardwarového zařízení Kerio Operator Box. Základní stolní provedení Kerio Operator Box 1210 dokáže zpracovat až 40 současných hovorů a serverové provedení Kerio Operator Box 3210 obslouží až 150 současných hovorů. Kerio Operator Box 3210 může být na objednávku vybaven rozšiřující ISDN kartou Digium TE122 T1/E1 nebo EuroISDN kartou Digium B410.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.