facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 23. 9. 2005

Kerio Technologies restrukturalizovalo oddělení Marketing & Sales

Kerio.jpgSpolečnost Kerio Technologies reorganizovala k 1. srpnu 2005 strukturu oddělení obchodu. Vedoucím oddělení se stal Miroslav Křen, CEE Marketing & Sales Manager. Ten bude odpovídat za jeho vedení a kromě reprezentace produktů Kerio na trzích zemí střední a východní Evropy, které do jeho kompetence spadají od roku 2003, kdy do společnosti Kerio Technologies nastoupil, bude mít nově na starosti rovněž region České republiky a Slovenska.

Změny proběhly i na dalších pozicích. Post Marketing Managera obsadila Helena Pelcová, která je zodpovědná za marketing a public relations. Stejně tak jako ve své centrále v Kalifornii a kanceláři v britské Cambridgi, i česká pobočka Kerio Technologies bere styk s veřejností do svých rukou. Nově vzniklou pozici Channel Sales Managera pro ČR a SR zaujal Jaroslav Sühs, jehož úkolem je zejména rozvíjet partnerský program a kanál certifikovaných partnerů. Kerio má také novou Sales Managerku. O síť necertifikovaných Kerio business partnerů a VIP zákazníky bude pečovat Linda Vaňková.

 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.