- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Kerio otevřelo novou kancelář v Praze
Společnost Kerio Technologies oznámila, že otevřela novou pobočku v Praze, a to v samém srdci pražské „Silicon Valley“. Jako již pátá kancelář v Evropě bude poskytovat produktová školení a technickou, obchodní a marketingovou podporu. Kerio Technologies bylo původně založeno v Plzni. Kanceláře v „rodném“ městě budou i nadále sloužit především rychle rostoucímu týmu vývojářů. Obchodní a marketingové oddělení se přestěhovalo do Prahy a je nyní lepé dostupné pro partnery nejen z celé České republiky, Slovenska, Polska a Ruska, ale ze všech ostatních 28 států střední a východní Evropy, za které je česká pobočka zodpovědná. Nové kanceláře poslouží jako obchodní a technické školící centrum čtyř produktů Kerio, kterými jsou Kerio Connect, Kerio Control, Kerio Operator a Kerio Workspace. Pražská kancelář Kerio Technologies se nachází na adrese: V Parku 2326/18, 148 00 Praha 4 – Chodov. Spolu s pražskou pobočkou má společnost Kerio Technologies celosvětově již 7 kanceláří.


19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |