facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 5. 4. 2011

Kerio otevřelo novou kancelář v Praze

Společnost Kerio Technologies oznámila, že otevřela novou pobočku v Praze, a to v samém srdci pražské „Silicon Valley“. Jako již pátá kancelář v Evropě bude poskytovat produktová školení a technickou, obchodní a marketingovou podporu. Kerio Technologies bylo původně založeno v Plzni. Kanceláře v „rodném“ městě budou i nadále sloužit především rychle rostoucímu týmu vývojářů. Obchodní a marketingové oddělení se přestěhovalo do Prahy a je nyní lepé dostupné pro partnery nejen z celé České republiky, Slovenska, Polska a Ruska, ale ze všech ostatních 28 států střední a východní Evropy, za které je česká pobočka zodpovědná. Nové kanceláře poslouží jako obchodní a technické školící centrum čtyř produktů Kerio, kterými jsou Kerio Connect, Kerio Control, Kerio Operator a Kerio Workspace. Pražská kancelář Kerio Technologies se nachází na adrese: V Parku 2326/18, 148 00 Praha 4 – Chodov. Spolu s pražskou pobočkou má společnost Kerio Technologies celosvětově již 7 kanceláří.



 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.