facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 14. 2. 2012

Kerio Operator Box vstupuje na slovenský trh

Společnost Kerio Technologies oznámila, že Kerio Operator, pobočková ústředna VoIP, je nyní dostupný ve své hardwarové verzi i na Slovensku. Hardwarové zařízení Kerio Operator Box je bezpečný, flexibilní a může být nasazen a nakonfigurován během několika minut. Systém poskytuje hlasovou komunikaci, pomáhá kontrolovat telefonní náklady a uživatelům umožňuje zůstat ve spojení kdekoliv. To vše při zachování jednoduchosti pro uživatele a správce IT. Využívá průmyslový standard, protokol SIP VoIP, který je kompatibilní s většinou IP telefonů a poskytovatelů SIP a podporuje automatickou konfiguraci většiny populárních SIP telefonů.



Kerio Operator Box je k dispozici ve dvou typech modelů. Desktopové zařízení Kerio Operator Box 1210 zajistí až 40 souběžných hovorů a serverové zařízení uzpůsobené pro montáž do racku (1U) Kerio Operator Box 3210 podporuje až 150 současných hovorů. Kerio Operator Box 3210 může být dovybaven volitelnými telefonními kartami Digium TE122 T1/E1 nebo Digium B410 Euro I

 

SDN. Kerio Operator 1.2 spolupracuje s funkcemi řízení šířky pásma produktu Kerio Control, je totiž již předkonfigurován a dokáže vyhradit dostatečnou šířku pásma pro hlasovou komunikaci. Kerio Operator je rovněž integrován s produktem Kerio Connect, který umožňuje uživatelům přistupovat, poslouchat a mazat hlasové zprávy přímo z e-mailové schránky.

 

Další důležité vlastnosti:

  • Automatická konfigurace telefonů - Automatické nastavení pomocí funkce “plug-and-play” usnadňuje nastavení nově zapojených telefonů do sítě. Funkce podporuje celou řadu oblíbených telefonů, jako například Cisco, Linksys, Polycom a Snom.
  • Ochrana proti uhodnutí SIP hesla – zablokuje IP adresu, ze které proběhne specifikované množství neúspěšných pokusů o přihlášení a chrání tak systém před neoprávněným přístupem a zneužitím. 
  • Detekce podezřelého chování – správce IT může nastavit „pravidla“ pro běžné zvyklosti při používaní telefonního systému a snadno monitorovat jeho chování. Pokud uskutečňované hovory neodpovídají těmto pravidlům (např. velké množství mezinárodních hovorů, volání do exotických lokalit), systém ho na tuto skutečnost automaticky upozorní a administrátor může rychle zasáhnout.
  • Vyzvedávání hovorů - Funkce umožňuje uživatelům přijmout na svém telefonu i hovory, které vyzvánějí na jiné lince ve stejné kanceláři nebo dokonce i v jiné virtuální kanceláři, nazývané „zóna“ či „místnost“. V prvním případě jim stačí znát číslo volané linky, ve druhém potřebují speciálně nastavený kód.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?