- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Kerio Operator Box vstupuje na slovenský trh
Společnost Kerio Technologies oznámila, že Kerio Operator, pobočková ústředna VoIP, je nyní dostupný ve své hardwarové verzi i na Slovensku. Hardwarové zařízení Kerio Operator Box je bezpečný, flexibilní a může být nasazen a nakonfigurován během několika minut. Systém poskytuje hlasovou komunikaci, pomáhá kontrolovat telefonní náklady a uživatelům umožňuje zůstat ve spojení kdekoliv. To vše při zachování jednoduchosti pro uživatele a správce IT. Využívá průmyslový standard, protokol SIP VoIP, který je kompatibilní s většinou IP telefonů a poskytovatelů SIP a podporuje automatickou konfiguraci většiny populárních SIP telefonů.


Kerio Operator Box je k dispozici ve dvou typech modelů. Desktopové zařízení Kerio Operator Box 1210 zajistí až 40 souběžných hovorů a serverové zařízení uzpůsobené pro montáž do racku (1U) Kerio Operator Box 3210 podporuje až 150 současných hovorů. Kerio Operator Box 3210 může být dovybaven volitelnými telefonními kartami Digium TE122 T1/E1 nebo Digium B410 Euro I
SDN. Kerio Operator 1.2 spolupracuje s funkcemi řízení šířky pásma produktu Kerio Control, je totiž již předkonfigurován a dokáže vyhradit dostatečnou šířku pásma pro hlasovou komunikaci. Kerio Operator je rovněž integrován s produktem Kerio Connect, který umožňuje uživatelům přistupovat, poslouchat a mazat hlasové zprávy přímo z e-mailové schránky.
Další důležité vlastnosti:
- Automatická konfigurace telefonů - Automatické nastavení pomocí funkce “plug-and-play” usnadňuje nastavení nově zapojených telefonů do sítě. Funkce podporuje celou řadu oblíbených telefonů, jako například Cisco, Linksys, Polycom a Snom.
- Ochrana proti uhodnutí SIP hesla – zablokuje IP adresu, ze které proběhne specifikované množství neúspěšných pokusů o přihlášení a chrání tak systém před neoprávněným přístupem a zneužitím.
- Detekce podezřelého chování – správce IT může nastavit „pravidla“ pro běžné zvyklosti při používaní telefonního systému a snadno monitorovat jeho chování. Pokud uskutečňované hovory neodpovídají těmto pravidlům (např. velké množství mezinárodních hovorů, volání do exotických lokalit), systém ho na tuto skutečnost automaticky upozorní a administrátor může rychle zasáhnout.
- Vyzvedávání hovorů - Funkce umožňuje uživatelům přijmout na svém telefonu i hovory, které vyzvánějí na jiné lince ve stejné kanceláři nebo dokonce i v jiné virtuální kanceláři, nazývané „zóna“ či „místnost“. V prvním případě jim stačí znát číslo volané linky, ve druhém potřebují speciálně nastavený kód.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |