- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Kerio Operator 2.0 spolupracuje s CRM systémy
Společnost Kerio Technologies vydala Kerio Operator 2.0, nejpokročilejší verzi svého IT telefonního systému. Jak se tradiční telefonie čím dál více prolíná s IT sítěmi, přidává Kerio stále více funkcí, které organizacím používajícím VoIP pomohou telefonní systém maximálně využít a zhodnotit. Jednou z užitečných funkcí produktu Kerio Operator 2.0 je přístup do AMI (Asterisk Manager Interface). Otevřené API umožňuje integraci programů třetích stran, například systémů pro řízení zákazníků (CRM) nebo aplikací pro vytáčení na stolním počítači. Integrace CRM přináší prodejcům možnost vytáčet telefonní čísla zákazníků přímo ve známém CRM prostředí a vytvářet v něm záznamy o hovorech.


Kerio Operator 2.0 je k dostání v podobě softwarového zařízení s vlastním vysoce zabezpečeným operačním systémem, takže jej lze nasadit na vlastní hardware. Zákazníkům, kteří dávají přednost rychlému nasazení do provozu, jej navíc nabízíme ve dvou různých konfiguracích jako hardwarové zařízení.
Mezi novinky verze 2.0 patří:
- Parkování hovorů (Call Parking) – Funkce umožňuje podržet hovor na jednom telefonu a pokračovat v něm na jiném zařízení.
- Vylepšená obsluha linek – Používáte-li číslo některé linky jak na stolním telefonu, tak na chytrém telefonu, můžete v Kerio Operator využít možnosti různých nastavení pro jednotlivé přístroje a používat číslo ve vyzváněcích skupinách, frontách hovorů nebo skupinách pro vyzvedávání hovorů.
- Automatická konfigurace telefonů – Díky automatickému nastavení odpadají mrzutosti se zapojováním nových telefonů do sítě. Funkce podporuje velké množství telefonů, jako jsou například Cisco, Linksys, Polycom, Snom a Yealink/Well.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |