Aktuality -> Komunikace a sítě - 24. 7. 2012

Kerio Operator 2.0 spolupracuje s CRM systémy

Společnost Kerio Technologies vydala Kerio Operator 2.0, nejpokročilejší verzi svého IT telefonního systému. Jak se tradiční telefonie čím dál více prolíná s IT sítěmi, přidává Kerio stále více funkcí, které organizacím používajícím VoIP pomohou telefonní systém maximálně využít a zhodnotit. Jednou z užitečných funkcí produktu Kerio Operator 2.0 je přístup do AMI (Asterisk Manager Interface). Otevřené API umožňuje integraci programů třetích stran, například systémů pro řízení zákazníků (CRM) nebo aplikací pro vytáčení na stolním počítači. Integrace CRM přináší prodejcům možnost vytáčet telefonní čísla zákazníků přímo ve známém CRM prostředí a vytvářet v něm záznamy o hovorech.



Kerio Operator 2.0 je k dostání v podobě softwarového zařízení s vlastním vysoce zabezpečeným operačním systémem, takže jej lze nasadit na vlastní hardware. Zákazníkům, kteří dávají přednost rychlému nasazení do provozu, jej navíc nabízíme ve dvou různých konfiguracích jako hardwarové zařízení.

 

Mezi novinky verze 2.0 patří:

  • Parkování hovorů (Call Parking) – Funkce umožňuje podržet hovor na jednom telefonu a pokračovat v něm na jiném zařízení.
  • Vylepšená obsluha linek – Používáte-li číslo některé linky jak na stolním telefonu, tak na chytrém telefonu, můžete v Kerio Operator využít možnosti různých nastavení pro jednotlivé přístroje a používat číslo ve vyzváněcích skupinách, frontách hovorů nebo skupinách pro vyzvedávání hovorů.
  • Automatická konfigurace telefonů – Díky automatickému nastavení odpadají mrzutosti se zapojováním nových telefonů do sítě. Funkce podporuje velké množství telefonů, jako jsou například Cisco, Linksys, Polycom, Snom a Yealink/Well.

 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.