facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 16. 6. 2016

Kerio Control 9.1 přináší další nové vlastnosti New-Generation Firewallu

Společnost Kerio Technologies uvedla Kerio Control 9.1, novou verzi svého řešení pro zabezpečení sítí malých a středně velkých firem (SMB). Verze 9.1 přináší další nové vlastnosti Next-Generation Firewallu, včetně technologie sledování aplikací a filtrování obsahu, díky nímž je správa dění na síti ještě snadnější.



„Pomáháme malým a středně velkým firmám zvýšit produktivitu a zabezpečení,‟ řekla Heather Paunet, VP Products společnosti Kerio Technologies. „Naše nové funkce v oblasti správy aplikací umožňují širší pohled na aktivitu na síti. Díky možnosti sledování aplikací lze omezit ty, které jsou považovány za časově neefektivní, a zároveň umožnit přístup k aplikacím a nástrojům, které firma potřebuje.‟

Nejnovější verze také díky možnosti automatických aktualizací zjednodušuje aktualizace softwaru a usnadňuje nasazení pomocí automatické aktivace a nastavení hardwarových zařízení. Ve chvíli, kdy je hardwarové zařízení Kerio Control zapojeno do sítě, okamžitě spustí automatickou konfiguraci a začne chránit síť, uživatele i aktiva.

Kerio Control 9.1 také přichází s aplikací MyKerio pro iPhone a Apple Watch. Tato aplikace umožňuje monitorování a zasílání notifikací týkajících se všech připojených zařízení Kerio Control, a to v reálném čase. Pokud dojde ke změně stavu, notifikace upozorní správce sítě a ten může daný problém okamžitě řešit.

Kerio Control 9.1 je k dispozici ke stažení na www.kerio.cz/try-now. Ceny hardwarových zařízení Kerio Control začínají na 14 690 Kč/€544 EUR. Cena serverové licence Kerio Control začíná na 6 430 Kč/€239 EUR. Více informací naleznete nawww.kerio.cz/control.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.