Kerio Connect podporuje Apple iPad

Společnost Kerio Technologies oznámila, že server pro e-mailovou komunikaci a spolupráci Kerio Connect 7 nyní nativně podporuje Apple iPad. Kerio Connect nyní umožňuje uživatelům nového zařízení iPad pracovat s e-mailem, kalendáři a kontakty. Uživatelé zařízení iPad mohou se serverem Kerio Connect synchronizovat poštu, kontakty a soukromý kalendář, dále mohou vyhledávat v globálním adresáři (GAL), organizovat schůzky a také provést vzdálené vymazání zařízení, to vše prostřednictvím protokolu Exchange ActiveSync. Mohou také snadno přistupovat ke sdíleným a veřejným kalendářům prostřednictvím integrované podpory protokolu CalDAV.

Produkt Kerio Connect dále nabízí možnost vytvoření a snadné správy distribuované domény propojením serverů na jednotlivých pobočkách firmy. V poslední verzi je také nově implementována podpora protokolu CardDAV, který umožňuje synchronizaci kontaktů mezi aplikací Apple Address Book a serverem. Kerio Connect lze provozovat na platformách Windows, Linux a Mac OS X a rovněž je k dispozici jako virtuální zařízení pro platformy VMware a Parallels. Produkt obsahuje integrovaný antispam, antivirus, automatické zálohování a archivaci.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?