facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 25. 5. 2005

KB představuje revoluční technologii v přímém bankovnictví

KB_FES2_268.jpgKomerční banka rozšířila nabídku služeb přímého bankovnictví o novou revoluční službu - mobilní bankovnictví. Tato nová služba umožňuje klientům ovládat účet v on-line režimu prostřednictvím klávesnice a displeje mobilního telefonu. Služba Mobilní banka KB funguje na bázi technologie Java a veškerá komunikace mezi klientem a bankou probíhá formou datových přenosů. Prostřednictvím Mobilní banky mohou klienti zadávat platební příkazy, zjišťovat aktuální zůstatek na svých účtech, kontrolovat transakční historii, přehled blokací z platebních karet, využívat šablony pro opakované platby a posílat oznámení o provedených platbách.

Mobilní bankovnictví nabízí snadné a komfortní ovládání a přehledné grafické ztvárnění shodné s internetovým bankovnictvím. Veškerá komunikace probíhá v on-line režimu zajištujícím rychlou odezvu a aktuálnost zobrazovaných informací. Mobilní bankovnictví je, stejně jako ostatní kanály přímého bankovnictví Komerční banky, dostupné 24 hodin denně 365 dní v roce, a to v české i anglické verzi, a využívat ho mohou klienti všech tuzemských mobilních operátorů. Od května do konce září 2005 je Mobilní banka nabízena zdarma a klientům nebudou v průběhu tohoto období účtovány měsíční poplatky za vedení služby. Na vývoji aplikace Mobilní banka spolupracovala s Komerční bankou společnost Cleverlance, která dodala KB řešení Mobilní banky na klíč.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.