facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 25. 1. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Kateřina Trčalová nově řídí marketing systémů HELIOS

Kateřina TrčalováManagement firmy Asseco Solutions posílila Kateřina Trčalová, která se stala novou šéfkou marketingového oddělení. Kateřina působí v Asseco Solutions již od roku 2006 (s přestávkou na rodičovskou dovolenou) a pracovala zde postupně na několika pozicích v oblasti marketingu. Díky svým úspěchům na předchozích pozicích byla na počátku letošního roku pověřena řízením marketingu systémů HELIOS.



Kateřina je absolventkou Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulty managementu a ekonomiky (FaME), magisterský program Podniková ekonomika. Toto široké oborové zaměření jí umožnilo seznámit se s řadou disciplín a získané znalosti pak uplatnila na různých pozicích Asseco Solutions (dříve LCS International).

„Je mi ctí pracovat pro lídra na trhu podnikových informačních systémů,“ říká Kateřina Trčalová. „Společnost Asseco Solutions pro mě znamená srdcovou záležitost a její firemní kulturu vnímám jako unikátní. Být vedoucí marketingu je velká výzva a těší mě, že mohu přímo ovlivňovat komunikaci značky HELIOS a nadále hodlám pokračovat v budování jejího mediálního obrazu. Mým cílem je přispět k tomu, aby byl HELIOS i nadále nejznámějším a nejúspěšnějším brandem mezi ERP systémy.“

Kateřina Trčalová je vdaná a má dva syny. Svůj volný čas nejraději tráví společně s rodinou - v přírodě, na výletech, při sportu. Ve velké oblibě mají i kulturu, jako divadlo, výstavy, hudbu či filmy, které pro Kateřinu po její náročné práci představují skvělý relax. Mezi její další záliby patří výtvarné kurzy, jóga a vinylové desky.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.