Aktuality -> IT Business - 25. 1. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Kateřina Trčalová nově řídí marketing systémů HELIOS

Kateřina TrčalováManagement firmy Asseco Solutions posílila Kateřina Trčalová, která se stala novou šéfkou marketingového oddělení. Kateřina působí v Asseco Solutions již od roku 2006 (s přestávkou na rodičovskou dovolenou) a pracovala zde postupně na několika pozicích v oblasti marketingu. Díky svým úspěchům na předchozích pozicích byla na počátku letošního roku pověřena řízením marketingu systémů HELIOS.



Kateřina je absolventkou Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulty managementu a ekonomiky (FaME), magisterský program Podniková ekonomika. Toto široké oborové zaměření jí umožnilo seznámit se s řadou disciplín a získané znalosti pak uplatnila na různých pozicích Asseco Solutions (dříve LCS International).

„Je mi ctí pracovat pro lídra na trhu podnikových informačních systémů,“ říká Kateřina Trčalová. „Společnost Asseco Solutions pro mě znamená srdcovou záležitost a její firemní kulturu vnímám jako unikátní. Být vedoucí marketingu je velká výzva a těší mě, že mohu přímo ovlivňovat komunikaci značky HELIOS a nadále hodlám pokračovat v budování jejího mediálního obrazu. Mým cílem je přispět k tomu, aby byl HELIOS i nadále nejznámějším a nejúspěšnějším brandem mezi ERP systémy.“

Kateřina Trčalová je vdaná a má dva syny. Svůj volný čas nejraději tráví společně s rodinou - v přírodě, na výletech, při sportu. Ve velké oblibě mají i kulturu, jako divadlo, výstavy, hudbu či filmy, které pro Kateřinu po její náročné práci představují skvělý relax. Mezi její další záliby patří výtvarné kurzy, jóga a vinylové desky.


 
  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.