Aktuality -> IT společnost - 13. 4. 2012

Kaspersky Lab představila nového partnera

Společnost Kaspersky Lab seznámila ve smíchovském Hubu se svými plány v Česku. Společnost chce do tří let na českém trhu proniknout mezi trojici nejsilnějších hráčů. Pomoci jí v tom má také nový partner – společnost Tech Data. Ta doplní stávajícího distributora PCS. Od spolupráce s novým partnerem si firma slibuje především posílení pozice na spotřebitelském trhu. Rozsáhlá síť Tech Data umožní nabízet produkty Kaspesdky ve všech klíčových řetězcích i internetových obchodech. Kaspersky Lab chystá v dohledné době české lokalizace spotřebitelských produktů Kaspersky Anti-Virus, Kaspersky Internet Security a Kaspersky PURE.



Velkou pozornost hodlá firma v České republice věnovat také podnikovým zákazníkům. V nedávné době představila dvě nová podniková řešení – Kaspersky Endpoint Security 8 a Kaspersky Security Center. Na ně naváže řešení Kaspersky Security for Virtualization: Nové řešení společnostem poskytuje centralizovanou antimalwarovou ochranu jejich virtuální IT infrastruktury.

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.