facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 17. 2. 2006

Karneval začal nabízet telefonní služby

Kabelový operátor Karneval Media zahájil komerční testování telefonních služeb. Prozatím v Praze a Příbrami, od dubna 2006 bude služba postupně dostupná i v ostatních městech v rámci kabelové sítě Karneval Media. Konkurovat ostatním firmách chce Karneval výrazně výhodnějšími telefonními poplatky, hovory zdarma v rámci sítě Karnevalu, velmi nízkým paušálem za pronájem linky a poskytováním nadstandardních služeb, které jsou obvyklé v mobilních sítích, bezplatně.

Dalších zvýhodnění se dočkají zákazníci, kteří už odebírají některou ze služeb Karnevalu – programovou nabídku kabelové TV či připojení k vysokorychlostnímu internetu. Zákazníci telefonních služeb dále dostanou v ceně služby bezdrátový DECT telefon. Telefonní služby Karnevalu je však možné využívat i s běžnými telefony. Karneval bude za telefonní služby měsíčně účtovat poplatky ve výši od 99 korun (118 Kč včetně DPH). Už za tuto cenu bude možné volat v rámci celé sítě Karnevalu bezplatně a využívat všech dostupných služeb. Hovory mimo síť Karnevalu budou účtované po minutách.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?