facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 2. 2005

Karneval má nové tarify

Karneval Media, operátor kabelové televize a vysokorychlostního internetu, zavádí nový tarif TURBO 250, který disponuje rychlostí 250/50 kb/s a stojí 420 korun bez DPH. Zároveň upouští od původních názvů tarifů Premium a Light. Všechny tarify se nyní nazývají jednotně TURBO s uvedením jednotlivých rychlostí – TURBO 4000, 2000, 1000 a 250. Karneval zároveň zavádí nový tarif TURBO 1000 s rychlostí 1000/200 kb/s a cenou 672 korun bez DPH.

Výrazně se také vylepšuje Fair Usage Policy (FUP) a to zdvojnásobením objemu přenášených dat u tarifů TURBO 4000 a 2000. Dříve u těchto tarifů platil objem přenášených dat v součtu pro oba směry, nyní je to pro každý směr zvlášť. U tarifů TURBO 2000 a TURBO 4000 klesne rychlost po dosažení tohoto limitu pouze na 200/50 kb/s. Firma zároveň přestává vybírat zálohu na modem a pokračuje ve své politice vrácení peněz pokud se zákazník do 30 dnů od objednání rozhodne služby nevyužít.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.