Aktuality -> IT společnost - 20. 1. 2006

Karel Holub ve vedení Digitania Group

KarelHolub_603.jpgSpolečnost Digitania Czech Republic má nového výkonného ředitele. Stal se jím Karel Holub (29), který se zároveň stal viceprezidentem Digitania Group patřící norské telekomunikační skupině Telenor. Digitania spojila v České republice na přelomu roku své síly s firmou GOOGGI, kterou založil právě Karel Holub a zastával v ní funkci výkonného ředitele. Společnost, která nově nese název Digitania Czech Republic.

Karel Holub působil před vznikem společnosti GOOGGI čtyři roky ve společnosti Nokia Mobile Phones, kde byl ve funkci Business Development manažera zodpovědný za oblast ČR a SR a zároveň řídil Product Management v obou zemích. Zkušenosti v oblasti telekomunikačních služeb získával také ve společnosti Celadon Group. Působil rovněž jako obchodní ředitel na Mobil Serveru. Mluví anglicky, poradí si také s němčinou a ruštinou. Ve volném čase se věnuje golfu a dobrým vínům.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.