facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 30. 1. 2013

Kapsch BusinessCom má nového šéfa oddělení servisních služeb Dell

V nově přeskupené struktuře Operations společnosti Kapsch BusinessCom povede Miloš Pravda, který v lednu nastoupil na pozici Field Operations Manager, oddělení zodpovědné za servisní služby Dell. Pravda bude odpovědný za realizaci schválených záměrů a plánů pro oddělení Operations - Dell a tvorbu jeho celkové strategie v rámci kompletního geografického pokrytí ČR. Oddělení Operations - Dell vzniklo spojením servisních služeb společnosti Kapsch BusinesCom pro produkty Dell, HelpDesku a jednotky Servers & Storages. Kariéra Miloše Pravdy je od začátku spjata se servisem zařízení značky Dell. Věnoval se mu od roku 1994 v technickém oddělení firmy Getronics Services. O dva roky později se tamtéž stal vedoucím servisního týmu pro notebooky Dell. Kromě toho ve stejné společnosti zastával i funkce FTF Coordinator a Service Level Manager. Od roku 2007 působil Pravda ve firmě BancTec ČR jako Operations Director, kde měl na starost kompletní řízení a správu české entity. Společnost BancTec Europe byla vlivem fúze převedena pod nadnárodní korporaci Worldwide TechServices, kde Pravda setrval na stejné pozici až do roku 2012.



 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.