facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 30. 1. 2013

Kapsch BusinessCom má nového šéfa oddělení servisních služeb Dell

V nově přeskupené struktuře Operations společnosti Kapsch BusinessCom povede Miloš Pravda, který v lednu nastoupil na pozici Field Operations Manager, oddělení zodpovědné za servisní služby Dell. Pravda bude odpovědný za realizaci schválených záměrů a plánů pro oddělení Operations - Dell a tvorbu jeho celkové strategie v rámci kompletního geografického pokrytí ČR. Oddělení Operations - Dell vzniklo spojením servisních služeb společnosti Kapsch BusinesCom pro produkty Dell, HelpDesku a jednotky Servers & Storages. Kariéra Miloše Pravdy je od začátku spjata se servisem zařízení značky Dell. Věnoval se mu od roku 1994 v technickém oddělení firmy Getronics Services. O dva roky později se tamtéž stal vedoucím servisního týmu pro notebooky Dell. Kromě toho ve stejné společnosti zastával i funkce FTF Coordinator a Service Level Manager. Od roku 2007 působil Pravda ve firmě BancTec ČR jako Operations Director, kde měl na starost kompletní řízení a správu české entity. Společnost BancTec Europe byla vlivem fúze převedena pod nadnárodní korporaci Worldwide TechServices, kde Pravda setrval na stejné pozici až do roku 2012.



 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.