Aktuality -> IT Business - 10. 10. 2011

KAKTUS Software rozšiřuje své aktivity

Společnost KAKTUS Software rozšířila svou působnost v České republice, když otevřela nové vývojové centrum v prostorách Technologického centra v Hradci Králové. Vedle hlavního sídla v Praze, které slouží jako administrativní a vývojová centrála pro všechny produkty KAKTUS Software, se hradecké centrum zaměřuje na vývoj helpdeskového systému. Aplikace HelpDesk od společnosti KAKTUS Software umožňuje přehledným a komfortním způsobem řešit požadavky a potřeby uživatelů na moderní IT systém. Řešení je postaveno jak pro platformu Microsoft SharePoint Server, tak i jako samostatné webové řešení na bázi MS SQL 2008. HelpDesk od KAKTUS Software je univerzální řešení, které lze využívat v různých oblastech.



 
  

- PR -

Jak digitální transformace proměnila řízení výroby

v jedné z největších strojírenských firem na severní Moravě?


Když se v roce 2019 vedení společnosti OSTROJ a.s. rozhodovalo o modernizaci svého podnikových informačního systému, šlo o krok, který měl dalekosáhlý dopad. Firma s více než sedmdesátiletou tradicí patří mezi klíčové výrobce důlních strojů, dopravníkových systémů, speciálních bednění a dalších komplexních strojírenských výrobků. Za touto rozmanitostí se však skrývala i výzva – jak efektivně řídit výrobu a logistiku napříč několika divizemi a stovkami zaměstnanců.

  

- PR -

AI s úsudkem

Nová generace umělé inteligence nejen pro finanční svět


Představte si umělou inteligenci, která nejen přesně předpovídá, ale zároveň rozumí tomu, nakolik si svou predikcí může být jistá. Právě tato schopnost odlišuje bayesovskou AI od běžných algoritmů, které často fungují jako sebevědomé „černé skříňky“ bez hlubšího kontextu. Bayesovská AI napodobuje lidský úsudek – průběžně se učí z nových dat, přizpůsobuje své závěry, reflektuje změny prostředí a chápe hranice vlastních znalostí. V oblastech, kde je práce s nejistotou zásadní, představuje tato schopnost výraznou konkurenční výhodu.