facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 3. 3. 2005

Juniper Networks oznámila 108procentní vzrůst zisku

Společnost Juniper Networks, jejíž produkty distribuuje v ČR firma VUMS DataCom, oznámila své finanční výsledky za čtvrtletí a celý rok končící 31. prosince 2004. Čisté příjmy za čtvrté čtvrtletí jsou 430,1 miliónu dolarů, zatímco za stejné období předcházejícího roku to bylo 207 miliónů dolarů. Jedná se tedy o 108procentní nárůst.

Čisté příjmy za celý rok 2004 jsou 1 336 miliónů USD, zatímco za kalendářní rok 2003 to bylo 701,4 miliónu, což je nárůst o 90 procent. Provozní zisk byl za čtvrté čtvrtletí 142,5 miliónu USD, zatímco za stejné období předcházejícího roku vygenerovala společnost z operací 62,9 miliónu. Za celý rok 2004 vygenerovala společnost hotovost 439,4 miliónu oproti 178,6 miliónu USD za rok 2003. Kapitálové výdaje a odpisy za čtvrté čtvrtletí jsou 18,5 miliónu a 11,5 miliónu dolarů.

 
  

- PR -

Od tabulek k centralizovanému systému řízení výroby

Implementace ERP Vision zefektivnila využití výrobních dat


modV současné době je poměrně běžným požadavkem společností, které implementují ERP systém, vyřešení podpory řízení některých klíčových procesů. S přípravou takových řešení je obvykle spojeno nejvíce práce na projektu implementace. Na začátku často bývá představa ideálního stavu, ale chybí detailní pohled včetně uvědomění konkrétních datových toků. Popravdě ani není v silách zákazníků tyto detaily zpracovat. 

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.