facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 2. 8. 2005

JOYCE ČR uvádí WELL LP-302 VoIP telefon

well_LP302_278.jpgFirma JOYCE ČR uvádí na trh novinku WELL LP-302 VoIP telefon. Telefon má velmi jednoduché a přehledné ovládání. Je vybaven dvěma ethernetovými porty, má podporou QoS a velmi dobrou kvalitu hlasových funkcí. Pracuje na protokolu SIP. Jeden ethernetový port (WAN) je určen pro připojení k internetu, druhý pro připojení do síťové karty počítače nebo přes HUB/switch do LAN sítě. Telefon si díky implementované QoS „hlídá“ přes ni procházející datový tok a dokáže si vždy vynutit datovou propustnost potřebnou pro probíhající VoIP hovor. Konfigurace VoIP telefonu se provádí pomocí klávesnice telefonu nebo přes přehledné webové rozhraní nebo i přes Telnet.

Je možné volat zdarma s účastníky, kteří jsou připojení ke stejné gatewayi nebo je možno využít služeb placené gatewaye, kde uživatel získá i veřejné telefonní číslo, umožňující volat do pevných i mobilních sítí telefonních operátorů. Telefon umí také telefonovat v tzv. Peer-to-Peer módu neboli z jednoho VoIP telefonu na druhý pomocí vytočení jeho IP adresy nebo veřejné IP adresy. Doporučená koncová cena je 2.310 Kč bez DPH.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.