Aktuality -> IT Business - 29. 7. 2021 - Zdeněk Gric

Jindřich Kadeřávek se stal CEO společnosti Element Logic Czech Republic

Novou českou pobočku Element Logic Czech Republic povede Jindřich Kadeřávek, který má již bohaté zkušenosti s realizací stěženích strategických projektů. Ve své pozici se bude soustředit na upevnění pozice společnosti na českém trhu a na zavádění plně automatizovaných skladových řešení.



Po roce působení jako Sales Manager v Element Logic v Německu přesídlil Jindřich Kadeřávek do Prahy jako CEO nové české pobočky. Předtím přes dva roky působil jako místopředseda představenstva PNS a. s. Má bohaté zkušenosti s e-commerce a s vedením týmů. Specializuje se na realizace strategických projektů a akvizic společností

„Mým cílem je vybudovat v Čechách z Element Logic firmu se silným technickým a servisním zázemím, které budou moci klienti Element Logic využívat v plném rozsahu s minimální reakční dobou. Do konce roku plánujeme do našeho týmu přivítat 20 nových kolegů a kolegyň,“ uvádí Kadeřávek s tím, že nyní se bude zaměřovat především na obchodní aktivity v rámci regionu. První AutoStore řešení se bude zavádět již toto září ve společnosti Continental v Brandýse nad Labem.


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.