Aktuality -> IT Business - 29. 7. 2021 - Zdeněk Gric

Jindřich Kadeřávek se stal CEO společnosti Element Logic Czech Republic

Novou českou pobočku Element Logic Czech Republic povede Jindřich Kadeřávek, který má již bohaté zkušenosti s realizací stěženích strategických projektů. Ve své pozici se bude soustředit na upevnění pozice společnosti na českém trhu a na zavádění plně automatizovaných skladových řešení.



Po roce působení jako Sales Manager v Element Logic v Německu přesídlil Jindřich Kadeřávek do Prahy jako CEO nové české pobočky. Předtím přes dva roky působil jako místopředseda představenstva PNS a. s. Má bohaté zkušenosti s e-commerce a s vedením týmů. Specializuje se na realizace strategických projektů a akvizic společností

„Mým cílem je vybudovat v Čechách z Element Logic firmu se silným technickým a servisním zázemím, které budou moci klienti Element Logic využívat v plném rozsahu s minimální reakční dobou. Do konce roku plánujeme do našeho týmu přivítat 20 nových kolegů a kolegyň,“ uvádí Kadeřávek s tím, že nyní se bude zaměřovat především na obchodní aktivity v rámci regionu. První AutoStore řešení se bude zavádět již toto září ve společnosti Continental v Brandýse nad Labem.


 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.