facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 20. 6. 2007

Jednoduché volání se službou Interoute

interoute_one_725.jpgSpolečnost Interoute oznámila novou službu nazvanou Interoute One. Společnostem, které používají MS Live Communications Server 2005 nebo MS Office Communications Server 2007, umožňuje Interoute bezpečně sdílet informace o přítomnosti pro zasílání rychlých zpráv a uskutečňovat videohovory v podnikových sítích. K platformě Interoute One se uživatel připojí na webu www.interouteone.com. Řešení funguje jako inteligentní most, takže firmám stačí zaregistrovat se pouze u služby Interoute One a nemusí vytvářet dvoustranné dohody se všemi partnerskými společnostmi. Každému uživateli poskytne služba jediné telefonní číslo, které jej bude schopné najít u počítače, na pevné lince, na mobilu i na jakémkoli jiném zařízení. Řešení lze plně spravovat z jediné webové stránky.

Pro firmy, které neprovozují server Microsoft Live Communications Server 2005, je k dispozici alternativní softwarový telefon a podniky, které se chtějí přímo připojit ke své pobočkové ústředně (PBX), mohou využít tzv. SIP trunking (propojení firemní komunikace s poskytovateli služeb a operátory, kteří nabízejí internetovou telefonii - VoIP na základě SIP protokolu), takže se vyhnou nákladům a komplikacím spojeným s upgradem jejich vybavení. S řešením Interoute One získáte všechny výhody přechodu na VoIP bez obvyklých nákladů na migraci.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.