facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 20. 6. 2007

Jednoduché volání se službou Interoute

interoute_one_725.jpgSpolečnost Interoute oznámila novou službu nazvanou Interoute One. Společnostem, které používají MS Live Communications Server 2005 nebo MS Office Communications Server 2007, umožňuje Interoute bezpečně sdílet informace o přítomnosti pro zasílání rychlých zpráv a uskutečňovat videohovory v podnikových sítích. K platformě Interoute One se uživatel připojí na webu www.interouteone.com. Řešení funguje jako inteligentní most, takže firmám stačí zaregistrovat se pouze u služby Interoute One a nemusí vytvářet dvoustranné dohody se všemi partnerskými společnostmi. Každému uživateli poskytne služba jediné telefonní číslo, které jej bude schopné najít u počítače, na pevné lince, na mobilu i na jakémkoli jiném zařízení. Řešení lze plně spravovat z jediné webové stránky.

Pro firmy, které neprovozují server Microsoft Live Communications Server 2005, je k dispozici alternativní softwarový telefon a podniky, které se chtějí přímo připojit ke své pobočkové ústředně (PBX), mohou využít tzv. SIP trunking (propojení firemní komunikace s poskytovateli služeb a operátory, kteří nabízejí internetovou telefonii - VoIP na základě SIP protokolu), takže se vyhnou nákladům a komplikacím spojeným s upgradem jejich vybavení. S řešením Interoute One získáte všechny výhody přechodu na VoIP bez obvyklých nákladů na migraci.

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.