facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 11. 1. 2018

Jan Rezek se stal marketingovým ředitelem ve společnosti Foxconn 4Tech

Společnost Foxconn 4Tech oznámila významnou posilu. Na nově vzniklý post marketingového ředitele v prosinci nastoupil Jan Rezek (38 let), který v oblasti marketingu pracuje 16 let. Před příchodem do Foxconn 4Tech působil Jan Rezek ve společnosti Altron, kde zastával stejný pracovní post. Jeho hlavním novým úkolem je podpora a rozvoj produktového marketingu, komunikace, zavádění marketingových nástrojů a posílení obchodu směrem k zákazníkům a trhu. V technologickém odvětví, a to jak v českých, tak mezinárodních firmách má Jan Rezek bohaté zkušenosti. Má za sebou dlouholetou praxi v produktovém managementu a marketingu ve společnostech Altron, T-Mobile, T-Systems, Českých radiokomunikací a ČD-Telematiky. Vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze. Mezi jeho koníčky patří aktivní sport všeho druhu.



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?