facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 21. 3. 2006

Jan Mühlfeit jmenován viceprezidentem pro strategii

Jan_Muehlfeit_612.jpgSpolečnost Microsoft oznámila jmenování Jana Mühlfeita do funkce viceprezidenta pro strategii v regionu Evropa, Střední Východ a Afrika. Ve své nové roli bude zodpovědný za klíčové iniciativy s dopadem na celý region, zejména za budování a další prohlubování vztahů s představiteli veřejné správy a velkých firemních zákazníků. Jan Mühlfeit nastoupil do společnosti Microsoft v roce 1993. Od roku 2000 je členem vrcholového vedení společnosti Microsoft a doposud byl jako viceprezident zodpovědný za řízení divize pro veřejnou správu v regionu Evropa, Střední Východ a Afrika.

Předtím se, také již v roli viceprezidenta, věnoval řízení poboček ve 28 zemích, převážně v regionu střední a východní Evropy. Ve své nové pozici bude mít Jan Mühlfeit na starosti vztahy s národními vládami a s institucemi Evropské Unie. S nimi bude pracovat na tom, jak jim společnost Microsoft a informační technologie obecně mohou pomoci v budování znalostních ekonomik, k vytváření nových ekonomických příležitostí, ke snižování nezaměstnanosti či k dalšímu pokroku ve vzdělávání.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.