facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 16. 8. 2012

Ján Gajdoš se stal novým ředitelem Dassault Systèmes pro ČR

gajdos_dassault.jpgSpolečnost Dassault Systèmes jmenovala novým ředitelem pro Českou republiku Jána Gajdoše. Manažer s bohatými obchodními i technickými zkušenostmi bude zodpovídat za přímý prodej a péči o významné zákazníky firmy. Na nově vzniklé pozici má na starosti i aktivity evropské softwarové dvojky v Polsku, Maďarsku a na Slovensku. O jmenování informovala společnos ve své tiskové zprávě.

„Hlavní výzvou pro Dassault Systèmes na českém trhu je navázat na naše předcházející úspěchy v oblasti 3D CAD systémů. V souladu s novou firemní strategií, kterou v Česku představíme 23. října na pražském 3D Experience Foru, jsme přesvědčeni, že naše aplikace mají co nabídnout nejen automobilovému, leteckému a strojírenského průmyslu, ale také dalším oblastem jako je finanční sektor, telekomunikace, státní správa nebo výzkum a vývoj,“ uvedl Ján Gajdoš.

Ján Gajdoš vystudoval technickou kybernetiku na Slovenské vysoké škole technické v Bratislavě a postgraduální studium teoretické informatiky na Univerzitě Komenského. Po studiích pracoval jako programátor a po odborné stáži v USA vedl tým složitých průmyslových PLM projektů ve společnosti CSA EBO v Trnavě. Mnoho manažerských zkušeností v oblasti řízení životního cyklu výrobků (PLM) získal ve společnosti IBM na Slovensku a v Dubaji s působností pro střední a východní Evropu a Blízký východ. Přechodně působil také ve firmách Slovak Telekom a Oracle. Do společnosti Dassault Systèmes nastoupil Gajdoš v červnu 2012.

foto: Ján Gajdoš, archiv Dassault Systèmes

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.