- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Jakub Lysáček povede novou divizi automatizace marketingu v Enehano
Výrazně rostoucí zájem o automatizaci marketingu přiměl společnost Enehano, která je v Česku jedničkou na cloudový Salesforce, vytvořit speciální divizi s názvem Marketing Automation. Do jejího čela se postavil Jakub Lysáček (31).


Enehano se věnuje marketingové automatizaci již několik let. Nejvíce zkušeností má v oblasti financí, ale v budoucnu své know- how využít i v nových segmentech, které se začínají o marketingovou automatizaci více zajímat právě teď.
Jako Head of Marketing Automation bude mít Lysáček pod sebou několikačlenný tým složený z konzultantů i lidí zodpovědných za dodávku marketingových projektů.
„Chceme se této oblasti v letošním roce více věnovat, proto jsme se rozhodli vytvořit několikačlenný tým složený z konzultantů i lidí zodpovědných za dodávku marketingových projektů. A Jakub byl pro nás na pozici šéfa marketingové automatizace naprosto přirozenou volbou. Má pro tuto funkci ideální profesní zkušenosti a potřebné vůdčí schopnosti,“ popisuje Jiří Mach, zakladatel a CEO Enehana.
Jakub Lysáček je součástí Enehana 3 roky, marketingu a marketingové automatizaci se ale profesně věnuje už 10 let. Lysáček je absolventem VŠE, kde se věnoval informatice i managementu. Profesní začátky spojil s O2, kde z pozice datového analytika připravoval cílové skupiny pro marketingové kampaně, které následně i vyhodnocoval a připravoval klíčové reporty pro produktové manažery i top management firmy. Poté sbíral zkušenosti jako konzultant v nadnárodní společnosti Adastra, kde se nejdřív soustředil na oblast business intelligence a poté se 3 roky věnoval implementacím nástrojů pro marketingovou automatizaci pro firmy jako ČSOB, O2 nebo T-Mobile.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |