facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 10. 11. 2014

Jaká cesta vede k mysli a srdci zákazníka? Odpoví konference Marketing 3.0

Trendy v oblasti digitálního marketingu a obchodu budou tématem konference Marketing 3.0. Ta se uskuteční 19. listopadu v pražském Paspově sále. Účast na akci je pro registrované účastníky zdarma.



O tom, proč si reklama vysloužila přídomek „navoněná zdechlina“ a jaké trendy v oblasti technologií, demografického vývoje či nákupního chování v současnosti mění svět marketingu k nepoznání, pohovoří Roman Šiser, ředitel projektu Česká inovace. Konkrétní příklady toho, jak se Češi liší v konzumaci médií od zbytku světa, jak se na internetu spojují se značkami a kde hledají informace o produktech a službách přinese dvojice Tomáš Pflanzer a Eva Králová ze společnosti TNS Aisa, která je realizátorem moderních marketingových výzkumů.

 

Problematikou legislativních omezení spojených s digitálním marketingem provede účastníky konference Karel Neuwirt, někdejší předseda UOOU a Komisař rady Evropy. Ten ve svém vystoupení ukáže, jak se nedostat do křížku se zákonem, jaká rizika se pojí s vytvářením profilů klientů a na co je nutné se zaměřit v souvislosti s novou právní dikci EU pro ochranu osobních údajů.

 

O tom, že touha lidstva nahlížet do budoucnosti je věčná, pohovoří Jan Černý, CEO společnosti Modgen, jež se zaměřuje na využívání dat v byznysu k tomu, aby mohla být realizována skutečně kompetentní rozhodnutí. Jan Černý ukáže, že budoucnost nemusíme jen předpovídat, ale můžeme také zjistit, jakými konkrétními kroky ji lze ovlivnit.

 

Kromě dalších zajímavých osobností vystoupí na konferenci také Pavel Vaněček, Head of marketing research and data mining v České spořitelně. Ukáže, jak Česká spořitelna propojuje interní data (což samo o sobě je docela výzva), obohacuje je o výzkumná data a snaží se z výsledného mixu „uvařit“ něco užitečného pro byznys. Zaměří se také na transformaci v oblasti direct marketingu a změnu v přístupu ke klientské spokojenosti od klasického hledání klientů pro produkty směrem k hledání řešení pro klienty.

 

Závěrečnou panelovou diskuzi povede Tomáš Poucha, výkonný ředitel Marketingového institutu. Akci pořádá společnost Profinit. Online registrace je k dispozici ZDE


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.