facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 29. 7. 2005

IXTENT rozšiřuje pracovní tým a posiluje obchodní aktivity

IXTENT278.jpg Společnost IXTENT posílila své obchodní aktivity, když v červnu rozšířila své řady o Víta Kratochvíla (27) a v červenci o Ing. Petra Bursíka (37) a Davida Kubu (28). Vít Kratochvíl a David Kuba budou ve svých funkcích Account Managerů odpovědní za budování a rozvoj obchodních vztahů se zákazníky a partnery společnosti, dodržování obchodní strategie společnosti a prodej produktů a řešení společnosti. Vít Kratochvíl nastupuje po společnosti dlouholetém působení v oblasti telekomunikačních služeb, kde zastával obdobnou pozici.

Hovoří plynně anglickým jazykem a studuje na Západomoravské Vysoké škole v Třebíči obor Aplikovaná informační technologie.
David Kuba nastupuje do společnosti po předchozím působení v společnosti E.ON IS Czech Republic, kde zastával obdobnou pozici. Je svobodný, hovoří plynně anglickým jazykem a ve volném čase se nejraději věnuje sportu a cestování.
Ing. Petr Bursík do společnosti IXTENT nastupuje po dlouholetém působení v společnostech HEWLETT-PACKARD a IBM Česká republika, je absolventem Elektrotechnické fakulty ČVÚT v Praze. Hovoří anglickým jazykem, je ženatý, má dva syny a ve volném čase se zajímá o tibetskou kulturu. Ve společnosti IXTENT bude působit na pozici Business Development Manager.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.