Aktuality -> IT Business - 22. 8. 2005 - Karel Heinige

IXTENT ohlásil výsledky ukončeného fiskálního roku 2005

Ixtent281.jpgDodavatel komplexních řešení pro správu dokumentů a jejich obsahu, společnost IXTENT, ukončil po úspěšném dvouletém působení na českém trhu další finanční rok aktivní obchodní bilancí. Projektová řešení u zákazníků se na tom podílela obratem 37 mil. Kč. Výrazně také vzrostl prodej nových licencí o trojnásobek (319%) oproti předchozímu období. Na zbytku příjmů se podílely konzultační a servisní služby.

Novými zákazníky IXTENT v ČR se staly společnosti Pražská plynárenská, TCHAS-SERVIS, Robert Bosch, Plzeňský Prazdroj a HOPI, na Slovensku Slovenský plynárenský priemysel, Štátna pokladnica, na polském trhu společnost Zaklad Energetyczny Torun, rumunském trhu společnost Carpatcement Romania, Unilever, v Maďarsku Holcim a z globálních zákazníků společnosti koncernu E.ON v ČR a SK. Celkem společnost získala za uplynulý rok 16 nových klientů. Některá řešení na platformě Open Text byla implementována společností IXTENT jako první ve střední a východní Evropě. Příkladem je řešení Livelink Web Content Management v České republice. IXTENT dále vyvinul a je vlastníkem autorských práv speciálního řešení oběhu finančních dokumentů v prostředí SAP R/3 na bázi produktu Livelink for SAP společnosti Open Text. Z nových řešení se podařilo v průběhu roku zrealizovat implementaci Business Process Managementu pro elektronickou podporu vnitrofiremních procesů, zajištění toků dat a dokumentů. V plánech nového fiskálního roku je mimo jiné výraznější expanze na východní evropské trhy, podrobnosti však vedení společnosti na tiskové konferenci odmítlo zveřejnit.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.