facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 7. 4. 2008

IT vyráží na moře

V sobotu 26. dubna se v marině Kaštela v chorvatském Splitu sjedou týmy složené z profesionálů v oboru informačních technologií a telekomunikací, aby se nalodily na zcela nové lodě ELAN Impression a v 6ti denní regatě změřily své síly. Trasa regaty, přibližně 220 námořních mil, vede ze Splitu k ostrovům severní Dalmácie a zpět. Lodě budou projíždět národním parkem Kornati, chráněným územím Teleščica a vyrazí i k Proklanskému jezeru a proti proudu řeky Krka. V rámci společenského programu účastníci navštíví historické město Zadar s množstvím románských památek, Šibenik s katedrálou zapsanou na listině kulturního dědictví UNESCO, ale i vodopády na řece Krka nebo slané jezero Mir na ostrově Dugi otok.



ICT Regatta je určena všem profesionálům z oblasti informačních technologií nebo telekomunikací. Více než polovina účastníků nikdy nebyla na moři a zkušenosti získají až na místě pod vedením zkušených kapitánů. Pro nejrychlejší posádku regaty jsou připraveny ceny od sponzorů akce a všichni účastníci dostanou trika z limitované série. Více informací o ICT Regatta 08, včetně kontaktů na organizátory, najdete na www.ictregatta.cz.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.