facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 12. 11. 2007

IT společnost Indra vstupuje na český trh

Společnost Indra, jedna z předních IT společností v Evropě a oborový lídr na trhu informačních technologií ve Španělsku, se spojila se společnostmi Soluziona a Azertia a vstupuje do střední Evropy. Indra je nadnárodní společnost v sektoru informačních technologií. Patří mezi první tři evropské společnosti z hlediska burzovní kapitalizace ve svém sektoru a je jednou ze tří španělských firem s nejvyšší investicí do V+V. Obrat firmy za rok 2007 přesáhne 2,15 mld. eur, jedna třetina obratu je tvořena na zahraničních trzích. Firma zaměstnává přes 22 000 odborníků a poskytuje služby klientům ve více než osmdesáti zemích světa.



Vstup španělského IT společnosti na český trh znamená výrazné rozšíření portfolia služeb společnosti Soluziona, která zde působí více než 10 let. Naproti tomu Indra je v českých zemích i přes svůj značný rozsah a vliv ve Španělsku a zemích Latinské Ameriky poměrně málo známá. Do nové rodiny IT společností vzniklé touto fúzí přináší Indra v první řadě zkušenosti a technologické know how z oblastí veřejné správy a zdravotnictví, volebních procesů, dopravy, obrany a bezpečnosti, utilities, telekomunikací, financí a pojišťovnictví a dalších. Indra, která jako největší z trojice fúzujících firem poskytla novému společenství zavedenou značku a získala naproti tomu spojením se společností Soluziona rozsáhlou síť fungujících poboček v zemích střední a východní Evropy. Kromě České republiky se jedná o pobočky na Slovensku, Ukrajině, v Bulharsku Rumunsku, Maďarsku a Moldávii.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.