Aktuality -> Komunikace a sítě - 17. 8. 2005

ISS uvádí na trh nové služby řízeného firewallu

Společnost Internet Security Systems (ISS) uvedla na trh nové komponenty své Služby řízeného a monitorovaného firewallu (Managed and Monitored Firewall Service). ISS pokračuje ve svém úsilí dodávat podporu firewallům širokého spektra výrobců především tím, že rozšířila sadu charakteristik svého řízeného firewallu a vyvinula speciální odstupňovaný servisní model, kterým důsledně vychází vstříc specifickým požadavkům na servis a cenu malých, středních a velkých obchodních organizací.

Služba řízeného a monitorovaného firewallu společnosti ISS poskytuje svým uživatelům možnost neustálé správy firewallů v reálném čase. Ochrana přizpůsobená jejich potřebám, kterou tato služba představuje, je přitom dostupná za zlomek ceny tradičních řešení. Neutrální přístup ISS vůči prodejcům firewallů maximalizuje efekt existujících investic zákazníků tím, že jim umožňuje ovlivňovat technologické inovace jejich preferovaných firewallů, zatímco využívají zvýšenou výkonnost zařízení a šetří výdaje díky službám ISS pro správu zabezpečení. Kromě správy vlastních firewallů ISS spravuje také produkty společnosti Check Point, Cisco Systems a Juniper Network/NetScreen.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.