facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 8. 6. 2015

IS Berghof se mění na BERGHOF SYSTEMS

Berghof SystemsSkupina BERGHOF, dodavatel podnikového softwaru pro výrobní podniky, ohlásila změnu oficiálního názvu svého zastoupení v České republice z původního IS Berghof na BERGHOF SYSTEMS. Změna proběhla v souvislosti se sjednocením názvů dceřiných společností v rámci skupiny BERGHOF a je platná od 1. května 2015.



Softwarové nástroje dodávané společností BERGHOF SYSTEMS se více než 20 let specializují na podporu dosahování podnikových cílů pro výrobní podniky, jako je zkracování dodacích lhůt, zvyšování průtoku výrobou, snížení skladových zásob, zvyšování spolehlivosti dodávek a jejich kombinace. Nasazení těchto řešení vede k dlouhodobému generování konkrétních a měřitelných přínosů, návratnost se pohybuje v řádech měsíců. Mezi zákazníky skupiny patří kupříkladu 2N TELEKOMUNIKACE, AVL Moravia, BHS Getriebe, GEMÜ, FIBRO, KARDEX, LÄPPLE, LIEBHERR, MAHR a řada dalších.

 

Portfolio společnosti BERGHOF SYSTEMS tvoří:

  • BERGHOF adaptive - adaptivní pokročilé plánování nové generace – vhodné pro ERP/APS tuning 
  • PSIpenta – specializované moduly kategorie PEC (Planning, Execution & Control) pro řízení a plánování zakázek a řízení výroby a údržby, vhodně nasaditelné s jiným systémem ERP
  • BERGHOF reporting portal – nástroj pro práci s reporty vytvořenými v SAP Crystal Report

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.