facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 11. 1. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Ireneusz Kubies bude řídit rozvoj partnerské sítě Inforu v regionu CEE

Ireneusz KubiesSpolečnost Infor oznámila, že na pozici Alliance Director pro region CEE byl nově jmenován Ireneusz Kubies. Ve své pozici bude řídit a rozvíjet partnerství s aliančními partnery společnosti Infor v regionu s důrazem na rozvoj cloudových nabídek Infor postavených na platformě Amazon Web Services (AWS).



Ireneusz Kubies pochází z Polska, ale studoval a nyní žije v Praze. Hovoří česky, slovensky, polsky, anglicky a rusky. Součástí týmu Infor CEE se sídlem v Praze je už od roku 2014, kdy nastoupil jako regionální Channel and Direct Sales Manager. Dnes je zodpovědný za rozvoj regionálních aliančních strategií a řízení vztahů s partnery z řad systémových integrátorů, technologickými či konzultačními partnery v České republice, Slovensku, Polsku, Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku, Slovinsku a Srbsku.

Před svým nástupem do společnosti Infor strávil 4 roky v Hewlett-Packard jako Account Executive pro střední a východní Evropu a předtím v ICZ jako Product Management Manager. Vystudoval Fakultu strojní na Českém vysokém učení technickém (ČVUT) v Praze, obor automatizované systémy řízení.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.