- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
IPEX uvádí sjednocenou komunikaci
Společnost IPEX představila ucelené komunikační řešení pro firmy a organizace veřejné správy. IPEX ve svém řešení propojuje softwarové i hardwarové technologie do jediného sourodého celku. Výsledkem je nová dimenze firemní komunikace - například jediný a vždy aktuální adresář kontaktů se stane dostupným na různých zařízeních: v e-mailu (v MS Outlook nebo v MS Outlook Web Acces), v telefonu (ať už stolním nebo v mobilním), v chatu nebo v CRM/ERP systému. Telefonovat nebo uspořádat multimediální konferenci lze doslova na 1 klik, zjistit čerstvé informace o platební morálce volajícího zákazníka lze přímo na displeji telefonu apod.

Propojením s kalendářem umožňuje automatizované změny směrování telefonních linek po příchodu pracovníka do kanceláře anebo aktivaci hlasové schránky společně s aktivací automatické odpovědi v e-mailové schránce poté, kdy svoji kancelář zase opustil.
Velkou předností řešení společnosti IPEX je otevřenost k integraci se systémy třetích stran (díky otevřeným standardům SOAP, XML, SIP a dalším). Řešení tak může být snadno integrováno s téměř libovolným informačním systémem (CRM, ERP apod.).
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce








