Aktuality -> IT Business - 23. 11. 2010

IPEX a FAYN posilují o zákazníky společnosti Advantel

VOIP poskytovatelé IPEX a FAYN Telecommunications společně oznámili uzavření dohody se společností Advantel – VOIP operátorem se zhruba dvěma tisícovkami aktivních zákazníků. Předmětem dohody je převzetí všech zákazníků společnosti Advantel společnostmi FAYN a IPEX. Společným zájmem všech tří poskytovatelů je nepřerušené poskytování služeb všem dosavadním zákazníkům. Zákazníci společnosti Advantel tak získají spolehlivé hlasové služby za výhodnějších cenových podmínek. Všichni zákazníci jsou v těchto dnech kontaktování s bližšími informacemi.



IPEX a FAYN Telecommunications poskytují hlasové služby s využitím IP telefonie (VOIP). FAYN je historicky prvním českým VOIP operátorem, který se dlouhodobě soustředí na segment jednotlivců, domácností a malých podnikatelů. IPEX se naopak angažuje v oblasti firemních telekomunikačních řešení s využitím VOIP. Obě společnosti získají relevantní část zákazníků společnosti Advantel. Obě společnosti již nedávno společně převzali také zákazníky společnosti VOLNÝ využívající službu TelefoNet.


 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.