Aktuality -> IT Business - 23. 11. 2010

IPEX a FAYN posilují o zákazníky společnosti Advantel

VOIP poskytovatelé IPEX a FAYN Telecommunications společně oznámili uzavření dohody se společností Advantel – VOIP operátorem se zhruba dvěma tisícovkami aktivních zákazníků. Předmětem dohody je převzetí všech zákazníků společnosti Advantel společnostmi FAYN a IPEX. Společným zájmem všech tří poskytovatelů je nepřerušené poskytování služeb všem dosavadním zákazníkům. Zákazníci společnosti Advantel tak získají spolehlivé hlasové služby za výhodnějších cenových podmínek. Všichni zákazníci jsou v těchto dnech kontaktování s bližšími informacemi.



IPEX a FAYN Telecommunications poskytují hlasové služby s využitím IP telefonie (VOIP). FAYN je historicky prvním českým VOIP operátorem, který se dlouhodobě soustředí na segment jednotlivců, domácností a malých podnikatelů. IPEX se naopak angažuje v oblasti firemních telekomunikačních řešení s využitím VOIP. Obě společnosti získají relevantní část zákazníků společnosti Advantel. Obě společnosti již nedávno společně převzali také zákazníky společnosti VOLNÝ využívající službu TelefoNet.


 
  

- PR -

Jak digitální transformace proměnila řízení výroby

v jedné z největších strojírenských firem na severní Moravě?


Když se v roce 2019 vedení společnosti OSTROJ a.s. rozhodovalo o modernizaci svého podnikových informačního systému, šlo o krok, který měl dalekosáhlý dopad. Firma s více než sedmdesátiletou tradicí patří mezi klíčové výrobce důlních strojů, dopravníkových systémů, speciálních bednění a dalších komplexních strojírenských výrobků. Za touto rozmanitostí se však skrývala i výzva – jak efektivně řídit výrobu a logistiku napříč několika divizemi a stovkami zaměstnanců.

  

- PR -

AI s úsudkem

Nová generace umělé inteligence nejen pro finanční svět


Představte si umělou inteligenci, která nejen přesně předpovídá, ale zároveň rozumí tomu, nakolik si svou predikcí může být jistá. Právě tato schopnost odlišuje bayesovskou AI od běžných algoritmů, které často fungují jako sebevědomé „černé skříňky“ bez hlubšího kontextu. Bayesovská AI napodobuje lidský úsudek – průběžně se učí z nových dat, přizpůsobuje své závěry, reflektuje změny prostředí a chápe hranice vlastních znalostí. V oblastech, kde je práce s nejistotou zásadní, představuje tato schopnost výraznou konkurenční výhodu.