facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 23. 11. 2010

IPEX a FAYN posilují o zákazníky společnosti Advantel

VOIP poskytovatelé IPEX a FAYN Telecommunications společně oznámili uzavření dohody se společností Advantel – VOIP operátorem se zhruba dvěma tisícovkami aktivních zákazníků. Předmětem dohody je převzetí všech zákazníků společnosti Advantel společnostmi FAYN a IPEX. Společným zájmem všech tří poskytovatelů je nepřerušené poskytování služeb všem dosavadním zákazníkům. Zákazníci společnosti Advantel tak získají spolehlivé hlasové služby za výhodnějších cenových podmínek. Všichni zákazníci jsou v těchto dnech kontaktování s bližšími informacemi.



IPEX a FAYN Telecommunications poskytují hlasové služby s využitím IP telefonie (VOIP). FAYN je historicky prvním českým VOIP operátorem, který se dlouhodobě soustředí na segment jednotlivců, domácností a malých podnikatelů. IPEX se naopak angažuje v oblasti firemních telekomunikačních řešení s využitím VOIP. Obě společnosti získají relevantní část zákazníků společnosti Advantel. Obě společnosti již nedávno společně převzali také zákazníky společnosti VOLNÝ využívající službu TelefoNet.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.