facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 6. 11. 2006

IP ústředna pro menší firmy

asusibpx30-645.jpgASUS iPBX30 IP představuje jedinečný typ produktu, který vyplňuje mezeru mezi VoIP branami pro 2-4 telefony na jedné straně a velkými IP ústřednami pro 100 a více účastníků na straně druhé. Jedná se o IP ústřednu určenou pro maximálně 30 účastníků s možností uskutečnit až 10 hovorů současně. Podporuje běžné funkce analogové PBX ústředny (např. automatická recepční, přesměrování hovorů, atd.) a navíc obsahuje řadu dalších nadstandardních funkcí:

  • vzdálené připojení
  • přesměrování odchozích hovorů přes různé operátory podle předčíslí volaného čísla
  • hlasový záznamník
  • dva USB porty
  • dva WAN porty
  • podpora funkce routeru, NAT a integrovaného firewallu
  • možnost vzdálené správy IP ústředny

Mezi další funkce, které jistě zvýší uživatelský komfort, patří:

  • Konstrukce produktu s důrazem na funkčnost, robustnost a mechanickou odolnost
  • Podrobná statistika volání (příchozí a odchozí data)
  • Komfortní nastavení přes PC (web management, telnet, konsole)
  • Vzdálená správa přes http nebo telnet (konfigurace datových nastavení i VoIP v jednom rozhraní)
  • Provisioning server zajistí zjednodušení správy připojených telefonů
  • Nenáročné zapojení: do IP ústředny se připojí VoIP telefony či VoIP brány s připojenými analogovými telefony. Výchozí (a nejlevnější) variantou pro implementaci je nastavení pro volání do pevné telefonní sítě (i přijímat hovory z ní) přes SIP účty u VoIP operátora.

Cena ASUS iPBX30 pro koncové uživatele je 10 000 Kč bez DPH.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?