facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 24. 11. 2010

IP telefony Aastra pro Microsoft Lync Server 2010

Společnost rozšiřuje svoji řadu IP telefonů o modely pro platformu Microsoft Lync Server 2010, konkrétně o telefony Aastra 6721ip a 6725ip. Tyto produkty jsou na trh uváděny současně s listopadovým ohlášením serveru Microsoft Lync Server.
Přístroje Aastra 6721ip a 6725ip, které disponují vysokou hlasovou kvalitou a stylovým designem, jsou integrovány se serverem MS Lync Server 2010 a nabízejí uživatelsky přívětivý přístup k funkcím, čímž představují silné unified communications (UC) nástroje.


Oba modely mohou fungovat i nezávisle na PC, takže mohou být rychle implementovány a snadno rozšiřovány dle obchodních potřeb. Aastra 6725ip nabízí další výhody díky připojení k PC prostřednictvím USB kabelu pro těsnou integraci s MS Lync Serverem 2010. Funkce vytáčení čísla na jedno kliknutí (click-to-dial) je obohacena o stav přítomnosti zajišťující účinnější správu hovoru pro podnikové uživatele a pro týmovou spolupráci.
Telefony byly navrženy tak, aby poskytovaly prvotřídní uživatelské služby pro snadné využívání funkcí unified communications včetně:

  • intuitivního rozhraní jasně zobrazeného na barevném 3,5“ LCD displeji
  • snadného přístupu k nejdůležitějším funkcím volání pomocí navigačních kláves
  • širokopásmového zvuku vylepšujícího čistotu všech hovorů, což je důležité zejména pro společnosti, které operují mezinárodně.

Telefon 6721ip nabízí uživatelům výběr standardních funkcí za výhodnou cenu a poskytuje tak základní úroveň, jež postačuje většině uživatelů v běžném provozu. Funkčně bohatý přístroj 6725ip je pak alternativou pro zkušenější uživatele.
Nové telefony též podporují požadavky klíčových IT manažerů na jednodušší a nákladově efektivní nasazení UC řešení kombinovaného se serverem Microsoft Lync Server 2010.
Více informací o nových telefonech Aastra 6721ip a 6725ip najdete na webu výrobce zde.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.