facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 15. 10. 2013

IP kamera Axis pro venkovní instalace

Axis Communications představila přírůstek do své řady pevně instalovaných kamer pro venkovní dohled. Kamera AXIS Q1765-LE má výkonný motorem ovládaný 18x optický zoom a automatické ostření. Formát společnosti Axis zvaný Corridor Format navíc kameře umožňuje účinně zabírat zorné pole s vertikální orientací, například dlouhých ulic nebo dlouhých obvodových prvků. Kamera má vestavěné vysoce výkonné infračervené LED s automatickým přizpůsobením. Tyto IR LED kameře umožňují pokrýt nejméně 15 metrů (50 stop) při nejširším zorném poli a až 40 metrů (130 stop) při plném teleskopickém přiblížení.



Kompaktní kamera AXIS Q1765-LE je lehká, ale současně odolná. Má třídu ochranného krytí IP66/NEMA4X, takže může vzdorovat vodě i prachu. Funkce Arctic Temperature Control umožňuje kameru spolehlivě spustit při jakékoli teplotě v rozsahu od -40 °C do 50 °C (-40 °F až 122°F). Kameru je velmi snadné instalovat vzhledem k její nízké hmotnosti a tomu, že potřebuje jediný kabel, protože podporuje napájení přes síťový rozvod (Power over Ethernet) nebo napájení střídavým nebo stejnosměrným napětím.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.