facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 2. 2005

InWay přichází s virtuální pobočkovou ústřednou

Telekomunikační operátor InWay a.s. nabízí zákazníkům komplexní řešení hlasových služeb založené na technologii IP. Produkt VoIP.Way je nově rozšířen o služby Virtuální pobočkové ústředny (VPBX), která umožňuje využívat velké množství rozšiřujících služeb moderní telefonie. Nepřekonatelnou výhodou VPBX, je možnost mobility uživatelů, linka tak může cestovat po síti spolu s uživatelem bez nutnosti centrální změny parametrů.

Novinkou pro koncového uživatele je samotný telefonní přístroj – IP telefon. Ten je vybaven displejem, na kterém se zobrazují informace o hovorech (přijatých, nepřijatých, odchozích) a o jejich délce, příchozí hovory jsou identifikovány jménem podle telefonního seznamu. IP telefon zpřístupňuje uživateli mnoho nadstandardních funkcí, které jsou běžně známé z mobilního telefonu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.