facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 2. 2005

InWay přichází s virtuální pobočkovou ústřednou

Telekomunikační operátor InWay a.s. nabízí zákazníkům komplexní řešení hlasových služeb založené na technologii IP. Produkt VoIP.Way je nově rozšířen o služby Virtuální pobočkové ústředny (VPBX), která umožňuje využívat velké množství rozšiřujících služeb moderní telefonie. Nepřekonatelnou výhodou VPBX, je možnost mobility uživatelů, linka tak může cestovat po síti spolu s uživatelem bez nutnosti centrální změny parametrů.

Novinkou pro koncového uživatele je samotný telefonní přístroj – IP telefon. Ten je vybaven displejem, na kterém se zobrazují informace o hovorech (přijatých, nepřijatých, odchozích) a o jejich délce, příchozí hovory jsou identifikovány jménem podle telefonního seznamu. IP telefon zpřístupňuje uživateli mnoho nadstandardních funkcí, které jsou běžně známé z mobilního telefonu.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.