Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 2. 2005

InWay přichází s virtuální pobočkovou ústřednou

Telekomunikační operátor InWay a.s. nabízí zákazníkům komplexní řešení hlasových služeb založené na technologii IP. Produkt VoIP.Way je nově rozšířen o služby Virtuální pobočkové ústředny (VPBX), která umožňuje využívat velké množství rozšiřujících služeb moderní telefonie. Nepřekonatelnou výhodou VPBX, je možnost mobility uživatelů, linka tak může cestovat po síti spolu s uživatelem bez nutnosti centrální změny parametrů.

Novinkou pro koncového uživatele je samotný telefonní přístroj – IP telefon. Ten je vybaven displejem, na kterém se zobrazují informace o hovorech (přijatých, nepřijatých, odchozích) a o jejich délce, příchozí hovory jsou identifikovány jménem podle telefonního seznamu. IP telefon zpřístupňuje uživateli mnoho nadstandardních funkcí, které jsou běžně známé z mobilního telefonu.

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.