Aktuality -> IT společnost - 2. 11. 2007

Invex 2007 očima návštěvníků a vystavovatelů

invex_hodnoceni_744.jpgSpolečnost Sunnysoft zveřejnila výsledky rozsáhlého průzkumu, který mezi návštěvníky veletrhu Invex realizuje pravidelně od roku 2004. Dotazování probíhalo v prostorách brněnského výstaviště od 23. do 25. října 2007, výzkumu se zúčastnilo 1825 respondentů. Průzkum využívající technologie Sunnysoft mResearch proběhl ve spolupráci se společnosti Factum Invenio. Tři čtvrtiny návštěvníků letošního Invexu se zúčastnily alespoň jednoho z předchozích ročníků a mohou tedy porovnávat jejich úroveň. Celkem 20 % účastníků má pocit, že letošní ročník byl vydařenější než předchozí, 29 % se přiklání k názoru, že úroveň byla podobná a polovina respondentů (51 %) považuje Invex 2007 za slabší než veletrhy, kterých se zúčastnili v minulosti. Nicméně přesto je většina návštěvníků i vystavovatelů s organizací letošního Invexu a Digitexu spokojena. Podobně pozitivně jsou hodnoceny také zde získané informace. Podobně jako v předchozích letech byl mezi návštěvníky větší zájem o Invex než o druhou část veletrhu - Digitex. Jedna třetina (33 %) respondentů preferuje Invex, 28 % Digitex a pro největší skupinu návštěvníků (39 %) jsou atraktivní obě části podobně. Invex před Digitexem preferují zejména lidé starší, s vysokoškolským vzděláním a profesionálové v oblasti IT.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.