Aktuality -> IT Business - 13. 6. 2018

Inveo posiluje management

E-commerce akcelerátor Inveo dále rozšiřuje svůj tým. Na pozici Business Unit Director ve startupu DoDo patřícím pod křídla Inveo nastupuje Martin Marek, který bude mít na starosti stávající i nové klienty a rozvoj celého B2B segmentu. Martin Marek se posledních šest let věnoval řízení online portfolií a má za sebou řadu úspěšných projektů ve společnostech jako Burda Praha anebo News and Media Holding. V těchto společnostech vytvořil online-business strategii s důrazem na omnichannel přístup a taktéž sjednotil celé portfolio z produktového a systémového pohledu. Působil jako projektový manažer TV NOVA v oblasti vylepšování firemních procesů, jako LEAN manažer byl zodpovědný za vylepšení finančních výsledků ve svěřených oblastech v Raiffeisenbank.



V DoDo se Martin Marek bude soustředit na akvizici nových klientů a o rozvoj služby jako takové z pohledu business developmentu. Zároveň zastřeší nastavení a rozvoj interní logistické platformy, kterou aktuálně vyvíjí development tým společnosti Inveo. Martin bude také zodpovědný za nastavení nových procesů v obou společnostech (DoDo a Inveo) a povede interní školení v oblasti procesního řízení a BPI.

„Věříme, že díky bohatým zkušenostem s řízením firemních procesů bude Martin silnou posilou našeho týmu. Jeho know-how využijeme i v rámci nově vznikajícího HR projektu, který právě připravujeme,“ dodává Michal Menšík, CEO Inveo.


 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

AI už není jen trend, ale potvrzuje svou reálnou sílu v byznysu

Generativní umělá inteligence už není jen experimentem technologických nadšenců, ale stává se významnou součástí fungování firem a organizací. Často se prezentuje marketingovým pozlátkem, ale pokud má fungovat ve složitém světě organizací, nestačí jen začít. Důležité je vybudovat celé zázemí, které jí dá reálnou hodnotu. To je hlavní poselství 22. ročníku technologické konference SOFTECON 2025, kterou pořádala společnost SOFTEC. Akce se zúčastnilo přes 300 odborníků z bank, pojišťoven, telekomunikací i veřejného sektoru.