facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 12. 2. 2015

Invea-Tech otevírá pobočku v Austrálii

Společnost Invea-Tech, dodavatel řešení pro ochranu podnikových sítí a zlepšování jejich výkonnosti, otevřela zastoupení v australském Melbourne. Na starosti bude mít obchodní aktivity a navazování partnerství v asijsko-pacifickém regionu. Po vzniku zastoupení v Německu a Beneluxu je to pro Invea-Tech v krátké době další významná zahraniční expanze, kterou potvrzuje status jedné z nejrychleji rostoucích tuzemských IT firem. Americkou pobočku společnosti zároveň začátkem ledna posílil David Raviv.



Invea-Tech Australia povede Samuel Py, profesionál s více jak desetiletými zkušenostmi ze světa IT security byznysu. Klíčovou úlohou pobočky bude vedle rozvoje obchodu a partnerské sítě také šíření povědomí o technologiích monitoringu sítí a behaviorální analýzy, a to nejen v Austrálii, ale celém asijsko-pacifickém regionu.

 

Samuel Py má za sebou rozmanitou kariéru, během které vedl několik firem z oblasti IT. Má mezinárodní zkušenosti z oblasti managementu, uzavírání strategických aliancí, rozvoje obchodu i produktového marketingu.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.